Garantujeme doručení do Vánoc při objednání do 19.12.2024. Nevhodné dárky bude možno vrátit do 15.1.2025. Mezi svátky bude otevřeno, viz banner níže.
Extra -7 %: kód VANOCE7 Efekt lupa
  • 1 z 7
 

Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Expert Di2 2025 Gloss Deep Lake Metallic / Green Pearl Over Seafoam

 

Silniční kolo Tarmac SL8 je jednoduše nejrychlejší – svou promyšlenou aerodynamikou, hmotností a zážitkem z jízdy předčí i tvá nejvyšší očekávání.

170 000 Kč
140 496 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Expert Di2 2025 Gloss Deep Lake Metallic / Green Pearl Over Seafoam 94925 32 TARMAC SL8 EXPERT DI2 D Barva kola: Gloss Deep Lake Metallic / Green Pearl Over Seafoam
Velikost kola: 54
Modelový rok: 2025
Skladem 170 000 Kč
140 496 Kč bez DPH
   
Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Expert Di2 2025 Gloss Deep Lake Metallic / Green Pearl Over Seafoam 94925 32 TARMAC SL8 EXPERT DI2 D Barva kola: Gloss Deep Lake Metallic / Green Pearl Over Seafoam
Velikost kola: 56
Modelový rok: 2025
Skladem 170 000 Kč
140 496 Kč bez DPH
   
Silniční kolo Specialized Tarmac SL8 Expert Di2 2025 Gloss Deep Lake Metallic / Green Pearl Over Seafoam 94925 32 TARMAC SL8 EXPERT DI2 D Barva kola: Gloss Deep Lake Metallic / Green Pearl Over Seafoam
Velikost kola: 58
Modelový rok: 2025
Skladem 170 000 Kč
140 496 Kč bez DPH
   
 

Za posledních dvacet let a osm generací tohoto modelu jsme Tarmac SL8 vychytali do toho nejtitěrnějšího detailu, tak aby z něj nebyl pouze nejrychlejší člen řady Tarmac, ale jednoduše nejrychlejší závodní kolo na světě. Troufneš si na něj?

Aerodynamické a lehké kolo na výhru nestačí – záleží na rychlosti, a rychlost závisí na nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a pružnosti rámu. Na základě dat ze závodů náš výzkumný tým Ride Science došel při simulacích k závěru, že Tarmac SL8 je opravdu nejrychlejším kolem historie – o 16,6 sekundy na 40km časovce, o 128 sekund na trase Milán – San Remo a o 20 sekund v legendárním stoupání na Tourmalet.

  • AERO OD HLAVY AŽ K PATCE: Aero prvky umísťujeme všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jen o efekt. Tarmac se proto stal naším nejaerodynamičtějším silničním kolem vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge. Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, jsme posunuli dozadu, a díky tomu jsme mohli konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch. Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou. Taky už cítíš omamnou vůni vítězství?
  • MINIMÁLNÍ HMOTNOST: Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Náš tým pro tebe připravil neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*. Po vzoru modelu Aethos jsme odlehčili spodní a sedlovou trubku i zadní stavbu. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na našem rámu Aethos o hmotnosti 585 gramů.

  • PEKELNĚ RYCHLÝ S POHODLÍM JAK NA OBLÁČKU: Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živou a poslušnou agresivní geometrii, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, jsme tím posunuli na úplně novou úroveň. Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládneš i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdeš. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm jsme navrhli po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.

  • BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY: Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale my považujeme takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv. Zboř s námi hranice mezi gendery.
  • Tarmac SL8 Expert je dostupné, a přitom špičkově vybavené kolo, které díky kompletní sadě Ultegra Di2 s wattmetrem a zapleteným karbonovým kolům C38 s přípravou na bezdušové pláště létá jako blesk. 

Specifikace:

RÁM

Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

VIDLICE
FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
KAZETA
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
STŘED
Shimano Threaded BSA BB
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
KLIKY
Shimano Ultegra R81000, 52/36T
PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra R8150, braze-on
ŘAZENÍ
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 12-speed
DUŠE
Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
KOLA
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
PLÁŠTĚ
S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
SEDLO
Body Geometry Power Expert
SEDLOVKA
S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
ŘÍDÍTKA
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
Hmotnost
7,20kg

Geometrie 

44 49 52 54 56 58 61
Délka klik 165mm 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
Šířka řídítek 360mm 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
Délka představce 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
Šířka sedla 155mm 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Délka sedlovky 300mm 300mm 300mm 380mm 380mm 380mm 380mm
Rám - stack 501mm 514mm 527mm 544mm 565mm 591mm 612mm
Rám - dosah 366mm 375mm 380mm 384mm 395mm 402mm 408mm
Stack to Stem 509mm 522mm 535mm 552mm 573mm 599mm 620mm
Reach to Stem 363mm 372mm 377mm 381mm 393mm 400mm 406mm
Délka hlavové trubky 99mm 109mm 120mm 137mm 157mm 184mm 204mm
Úhel hlavové trubky 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Výška středového složení 266mm 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
BB Drop 74mm 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
Stopa kola (27,5 střed) 71mm 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm
Délka celé vidlice 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm
Vyosení vidlice (offset) 47mm 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 572mm 574mm 577mm 579mm 592mm 606mm 613mm
Délka řetězové vzpěry 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
Rozvor 970mm 973mm 975mm 978mm 991mm 1006mm 1013mm
Délka horní trubky, horizontální 496mm 509mm 531mm 541mm 563mm 577mm 595mm
Výška rámu v rozkroku 723mm 735mm 746mm 768mm 786mm 808mm 834mm
Délka sedlové trubky 433mm 445mm 456mm 473mm 494mm 515mm 545mm
Úhel sedlové trubky 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: