Popis
Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
Možnost upgrade zapletených kol na Roval C38 za 20.000Kč, na Roval Rapide CL za 35.000Kč. Další vrianty na dotaz.
Hmotnost kola dle použitých zapl. kol 8,0 - 8,5kg.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Technické Specifikace
FRAMESET
Frame | Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
SUSPENSION
Fork | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
COCKPIT
Handlebars | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Stem | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Tape | Supacaz Super Sticky Kush |
Saddle | Body Geometry Power Sport, steel rails |
SeatPost | 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset |
Seat Binder | Tarmac integrated wedge |
BRAKES
Front Brake | SRAM Rival, hydraulic disc |
Rear Brake | SRAM Rival, hydraulic disc |
DRIVETRAIN
Shift Levers | SRAM Rival eTap AXS, hydraulic |
Front Derailleur | SRAM Rival eTAP AXS, braze-on |
Rear Derailleur | SRAM Rival eTap AXS, 12-speed |
Cassette | SRAM Rival, 12-speed, 10-36t |
Crankset | SRAM Rival |
Chainrings | 48/35T |
Bottom Bracket | SRAM DUB BSA 68 |
Chain | SRAM Rival 12-speed |
WHEELS & TIRES
Front Wheel | DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. |
Rear Wheel | DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. |
Front Tire | Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
Rear Tire | Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
Inner Tubes | Presta, 48mm valve |
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka Klik | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Délka Představce | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Délka Sedlovky | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm |
Šířka Sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Šířka Řídítek | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Dosah | 369mm | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
Délka Horní Trubky, Horizontální | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení) | 491mm | 504mm | 517mm | 534mm | 555mm | 581mm | 602mm |
Rozvor | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
Délka Řetězové Vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Výška Středového Složení | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
Úhel Sedlové Trubky | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Úhel Hlavové Trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Délka Sedlové Trubky | 435mm | 447mm | 458mm | 475mm | 496mm | 517mm | 547mm |
Délka Hlavové Trubky | 93mm | 102mm | 113mm | 131mm | 151mm | 178mm | 198mm |
Výška Rámu V Rozkroku | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
Vyosení Vidlice (Offset) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Délka Celé Vidlice | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
Stopa Kola (27,5 Střed) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.