Popis
Nový model silničního kola Tarmac je navržený tak, aby byl rychlý, a to není otázka "jestli" či "kdyby", ale rozhodně toho nabízí mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost rámu. Bez ohledu na to, jaké máte plány s novým Tarmacem, je připravený pomoci vám dosáhnout vašich cílů - osobních rekordů, získání KOM (krále vrchu) nebo umístění na stupních vítězů. Jedno kolo, které zvládne všechno.
Nový Tarmac je vybaven sadou Shimano 105 Di2 s 12 rychlostmi, která přináší elektronické řazení širším masám, spolu s rychlými pneumatikami Turbo Pro o rozměru 700x26mm. Tento nový Tarmac nabízí výkon za přijatelnější cenu.
Model 2023 nabízí zcela novou sadu Shimano 105 Di2 2*12rychl.
- Zatímco aerodynamika byla klíčová pro vývoj Tarmacu a všech našich závodních kol, hmotnost hrála roli spolujezdce na této cestě k vytvoření optimálního závodního kola. Dříve "aero kola" vždy obětovala hmotnost - čím více snížíte aerodynamický odpor, tím více přidáte na váze. S novým Tarmacem byla naší designovou filozofií udržet hmotnost na nebo pod limitem stanoveným UCI, aniž bychom se vzdali aerodynamiky. A díky pomoci knihovny FreeFoil Shape, nástrojům jako je izotopická FEA analýza a inženýrské kouzlení nejlepších inženýrů v odvětví jsme vytvořili rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom museli obětovat gram aerodynamiky, tuhosti nebo jízdní kvality.
-
Pokračujeme v našem úsilí vyvinout dokonalé závodní kolo a pomocí naší filozofie Rider-First Engineered™ jsme zajistili, že nový Tarmac je nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným modelem Tarmac dosud - bez ohledu na velikost rámu. S pomocí nejlepších testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Dosáhli jsme vyvážené jízdní kvality mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny strávené v sedle budou stále pohodlné - a to vše bez ohrožení legendární ovladatelnosti Tarmacu a jeho schopnosti získávat závody.
-
Vycházejíce ze zkušeností z modelu Venge, nový Tarmac využívá jednoduchou integraci, která vytváří čistou a rychlou řídící část, s níž je snadné žít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulaté řídítka apod. - a přitom jsme zachovali jeho aerodynamické vlastnosti. Je to vítězná situace pro všechny.
Specifikace
- Frame
- Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Fork
- FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Fork
- FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- SeatPost
- 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
- Saddle
- Body Geometry Power Sport, steel rails
- Handlebars
- Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
- Tape
- Supacaz Super Sticky Kush
- Stem
- Tarmac integrated stem, 6-degree
- Seat Binder
- Tarmac integrated wedge
- Rear Brake
- Shimano 105 R7170, hydraulic disc
- Front Brake
- Shimano 105 R7170, hydraulic disc
- Chainrings
- 50/34T
- Shift Levers
- Shimano 105 R7170, 12-speed
- Crankset
- Shimano 105, 12-speed
- Rear Derailleur
- Shimano 105 R7170, 12-speed
- Front Derailleur
- Shimano 105 R7170, braze-on
- Cassette
- Shimano 105, 12-speed, 11-34t
- Chain
- Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
- Bottom Bracket
- Shimano Threaded BSA BB
- Rear Wheel
- DT R470 Disc
- Front Wheel
- DT R470 Disc
- Inner Tubes
- PV STANDARD BULK ROAD 700x20-28, 48mm
- Tire
- Turbo Pro, 700x26
GEOMETRIE
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka Klik | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Délka Představce | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Délka Sedlovky | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm |
Šířka Sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Šířka Řídítek | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Dosah | 369mm | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
Délka Horní Trubky, Horizontální | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
Stack (Výška Od Vrcholu Hlavové Trubky Po Středové Složení) | 491mm | 504mm | 517mm | 534mm | 555mm | 581mm | 602mm |
Rozvor | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
Délka Řetězové Vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Vzdálenost Přední Osa – Středové Složení | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Výška Středového Složení | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
Úhel Sedlové Trubky | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Úhel Hlavové Trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Délka Sedlové Trubky | 435mm | 447mm | 458mm | 475mm | 496mm | 517mm | 547mm |
Délka Hlavové Trubky | 93mm | 102mm | 113mm | 131mm | 151mm | 178mm | 198mm |
Výška Rámu V Rozkroku | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
Vyosení Vidlice (Offset) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Délka Celé Vidlice | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
Stopa Kola (27,5 Střed) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.