Popis
Před dvaceti lety jsme vytvořili kategorii vytrvalostních silničních kol a dokázali, že vysoká ergonomie znamená vysoký výkon. Dnes je nový model Roubaix SL8 s tlumičem Future Shock 3.0 lehčí, rychlejší a plynulejší než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno, a přináší nepřekonatelnou jistotu. Silnice může znamenat peklo pod vámi, ale na kole Roubaix je to vždy nebe nahoře.
- PODDAJNOST: Future Shock 3.0 je hvězdou show, lépe laditelný, nastavitelný a odolný než kdy předtím. Nyní, bez ohledu na polohu na kole, každý jezdec zažije 20 mm hladkého zdvihu mezi představcem a hlavovou trubkou bez zadrhávání. Future Shock pomáhá udržet vaše ruce a řídítka stabilní pro hladší jízdu s větší kontrolou, abyste zůstali rychlí, v bezpečí a sebevědomí.
- Naše konstrukce se sníženou objímkou odhaluje více sedlovky a zvyšuje tak její průhyb, ale "více" neznamená jednoduše lépe. Sedlovka Pavé kontroluje průhyb a zajišťuje optimální vertikální poddajnost. Společně vytvářejí technologii AfterShock a ve spojení s tuhým zadním trojúhelníkem modelu Roubaix zajišťují plynulou jízdu bez ztráty účinnosti.
- Roubaix SL8 je nejplynulejší silniční kolo, jaké kdy náš tým Ride Science testoval - snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky tlumiči Future Shock 3.0 se kolo rychle pohybuje po nerovnostech, přitom hmotnost jezdce zůstává stabilní a udržuje hybnost v nerovném terénu. Typické vidlice se při nárazu vychýlí dozadu, což způsobí měřitelnou ztrátu rychlosti. Je to vědecký fakt, plynulejší je skutečně rychlejší.
- SCHOPNOST: Kolo Roubaix je průkopníkem v geometrii pro vytrvalostní jízdu, takže jezdíte "V" kole, nikoli "NA" kole, abyste snížili tlak na ruce, paže a ramena a získali schopnost a jistotu na jakékoliv silnici. Zároveň je kolo připraveno na to, aby se na plný plyn rozjelo do zatáček horských sjezdů.
- S průchodností pláště až 38c/40mm poskytuje tento vytrvalostní silniční stroj lepší trakci než kdy dříve na nerovných silnicích a dokonce i na lehkém štěrku. Díky lehkým a super účinným pneumatikám Specialized nemá tento extra objem a trakci žádné nevýhody.
- Roubaix inspiruje k opravdu VELKÝM dnům na kole, takže jsme mu dali k dispozici všechny úchyty, které by vaše dobrodružství mohla potřebovat - tři úchyty na láhev, úchyty na horní rámovou trubku, a dokonce je připraven i na blatníky. Tak se do toho pusťte a vezměte si to všechno s sebou na vyjížďku.
- VÝKON: Nové Roubaix SL8 je naše dosud nejaerodynamičtější díky novým aerodynamickým tvarům z naší knihovny tvarů Free Foil a sníženým sedlovým vzpěrám. S hmotností pouhých 825 gramů je rám o 50 gramů lehčí a využívá zkušeností z Aethosu – nejlehčího sériově vyráběného rámu na světě – a naší prémiové karbonové směsi Fact 12r. Nic ve své třídě není rychlejší nebo lehčí než Roubaix.
Technické specifikace
- Frame
- FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Fork
- Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
- Handlebars
- Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
- Stem
- Future Stem Comp
- Seat Binder
- Hidden drop clamp
- SeatPost
- S-Works Pave Seat post
- Saddle
- Body Geometry Power Sport, steel rails
- Tape
- Supacaz Super Sticky Kush
- Shimano 105 Hydraulic Disc
- Chainrings
- 50/34T
- Cassette
- Shimano 105, 12-speed, 11-36T
- Shift Levers
- Shimano 105 R7120, Hydraulic Disc
- Crankset
- Shimano 105, 12-Speed
- Front Derailleur
- Shimano 105 R7100, braze-on
- Rear Derailleur
- Shimnao 105 R7100, 12-Speed
- Bottom Bracket
- Shimano BSA
- Tire
- S-Works Mondo 2BR, 700x32c
- Front Wheel
- DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Rear Wheel
- DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- Weight
- 9.07kg
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | 64 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm | 120mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm | 450mm | 450mm | 450mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 543mm | 549mm | 566mm | 585mm | 605mm | 630mm | 665mm | 685mm |
Dosah | 353mm | 363mm | 370mm | 381mm | 389mm | 397mm | 403mm | 409mm |
Délka hlavové trubky | 90mm | 90mm | 105mm | 122mm | 140mm | 168mm | 202mm | 222mm |
Úhel hlavové trubky | 69.3° | 70.8° | 71.5° | 72.3° | 73° | 73° | 73.5° | 73.5° |
Výška středového složení | 269mm | 269mm | 269mm | 270mm | 270mm | 271mm | 271mm | 271mm |
BB Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 78mm | 78mm | 78mm | 78mm | 78mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 76mm | 66mm | 62mm | 61mm | 57mm | 57mm | 54mm | 54mm |
Délka celé vidlice | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm | 375mm |
Vyosení vidlice (offset) | 52mm | 52mm | 52mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 589mm | 587mm | 593mm | 598mm | 604mm | 620mm | 631mm | 634mm |
Délka řetězové vzpěry | 418mm | 418mm | 418mm | 420mm | 420mm | 423mm | 423mm | 423mm |
Rozvor | 994mm | 992mm | 998mm | 1005mm | 1012mm | 1031mm | 1042mm | 1054mm |
Délka horní trubky, horizontální | 503mm | 523mm | 534mm | 550mm | 569mm | 584mm | 600mm | 618mm |
Výška rámu v rozkroku | 686mm | 719mm | 747mm | 766mm | 787mm | 809mm | 847mm | 865mm |
Délka sedlové trubky | 365mm | 410mm | 446mm | 465mm | 485mm | 505mm | 545mm | 581mm |
Úhel sedlové trubky | 75° | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.