Popis
Poskytuje větší jistotu, všestrannost a výkon než kdykoli předtím - více jezdcům než kdykoli předtím. Ať už hledáte prémiovou slitinu, chcete kolo na víkendové vyjížďky a rychlé dojíždění, nebo pokud teprve začínáte svou silniční cestu, výkonná silnice začíná s jízdním kolem Specialized Allez.
NEJLEHČÍ VE SVÉ TŘÍDĚ: Rám Allez začíná s prvotřídní butted a double-butted slitinou E5 a váží pouhých 1 375** gramů, což zaručuje rychlý a hbitý pocit na silnici. Plně karbonová vidlice navíc ještě více snižuje hmotnost (žádná skrytá slitinová hlavová trubka) a zároveň pomáhá vyhlazovat jízdu. A díky moderním a promyšleným konstrukčním řešením není překvapením, že je Allez také nejlehčí ve své třídě.
NEUVĚŘITELNÁ JISTOTA: Tento prémiový rám ze slitiny E5 je lehký, rychlý, odolný a zmínili jsme se, že je nádherný? Vynikající poměr tuhosti a hmotnosti ve spojení s bezkonkurenční brzdnou silou dvoupístkových kotoučových brzd za každého počasí přináší maximální jistotu při jakékoli rychlosti. Navíc jsme použili geometrii legendárního kola Roubaix pro vytrvalostní jízdu, abychom zajistili bezkonkurenční pohodlí při dlouhých kilometrech a stabilní jízdní vlastnosti a zároveň zajistili, že Allez stále dokáže rozřezat klikatou silnici jako čistě závodní kolo.
VŠESTRANNOST A VÝKONNOST: Kolo Allez je stejně tak schopné dojet do práce nebo na přednášku, jako zajet místní KOM nebo víkendovou skupinovou vyjížďku, a díky nosičům a úchytům na blatníky je dostatečně univerzální pro jakoukoli cestu, na kterou se s ním vydáte. Díky prostoru pro pláště až 35 mm (32 mm s blatníky) budete připraveni i na ty nejdrsnější cesty a dokonce i na lehký štěrk. Pokud se tyto cesty stanou strmými, Allez má široký rozsah převodů, který vám umožní pohodlně se otáčet, abyste mohli jet efektivně.
*Slitinová kola vybavená kotoučovými brzdami ve stejné cenové relaci jsou k dispozici v maloobchodní síti.
**Založeno na výrobních hmotnostech rámové sady. Skutečné hmotnosti se mohou mírně lišit.
***Některá kola jsou zobrazena s volitelným nosičem, blatníky a karbonovými koly.
- Plynulé řazení Shimano s 50–34 převodníky vpředu a kazetou s 11–32 zuby vzadu vám poskytuje všestrannost, abyste udrželi krok s dynamickými skupinovými jízdami nebo zkrotili i ta nejstrmější stoupání na cestě do práce.
- Pláště o průměru 30 mm vám poskytují flexibilitu při nižších tlacích – vyhlazují nerovnosti silnic a větší kontaktní plochu pro větší jistotu při každé jízdě.
- Kotoučové brzdy se 160mm kotouči vpředu i vzadu poskytují větší brzdnou sílu a modulaci za každého počasí.
- Plně karbonová vidlice a rám z lehké slitiny E5 s geometrií vzbuzující důvěru ve vytrvalostní jízdu vás dokonale připraví na skupinové vyjížďky i na samostatná silniční dobrodružství. Skryté úchyty na blatníky a nosiče znamenají, že kolo Allez snadno zvládne i celoroční dojíždění do práce.
Technické specifikace
Kokpit
PŘEDSTAVEC
3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise
SEDLOVKA
Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
SEDLO
Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
OBJÍMKA
Bolt-type, Rack Compatable 31.8mm
OMOTÁVKA
Specialized S-Wrap
ŘÍDÍTKA
Specialized Shallow Drop, 70x125mm, 31.8mm clamp
Pohon
PŘEVODNÍKY
50/34T
ŘETĚZ
KMC X8 w/ Missing Link™
STŘED
Shimano 68mm threaded
ŘAZENÍ
Shimano Claris 2000, 8-speed
KLIKY
Shimano Claris R200 - 50/34t
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Claris, 8-speed
PŘESMYKAČ
Shimano Claris, 8-speed, braze-on
KAZETA
SunRace, 8-speed, 11-32t
Zapletená kola a pláště
DUŠE
700x28-32, 48mm Presta Valve
ZADNÍ KOLO
Axis Sport Disc
PŘEDNÍ KOLO
Axis Sport Disc
ZADNÍ PLÁŠŤ
Specialized Roadsport, 700X30c
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Specialized Roadsport, 700X30c
Odpružení
VIDLICE
Specialized FACT full carbon, flat mount disc, 1-1/8" to 1-3/8" taper, fender eyelets, 12x100mm thru-axle
Rámová sada
RÁM
Specialized E5 Premium Aluminum, flat mount disc, rack and fender eyelets, fully manipulated tubing w/ SmoothWelds, internal cable routing, threaded BB, 12x142mm thru-axle
Brzdy
ZADNÍ BRZDA
Tektro MD-550 Mechanical Disc - 160mm rotor
PŘEDNÍ BRZDA
Tektro MD-550 Mechanical Disc - 160mm rotor
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm | 175mm |
Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
Šířka řídítek | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 519mm | 536mm | 552mm | 569mm | 590mm | 610mm | 643mm |
Dosah | 356mm | 359mm | 364mm | 370mm | 378mm | 386mm | 392mm |
Délka hlavové trubky | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm | 175mm | 195mm | 230mm |
Úhel hlavové trubky | 69.5° | 70.5° | 71° | 72° | 72.5° | 73° | 73° |
Výška středového složení | 273mm | 273mm | 273mm | 274mm | 274mm | 275.5mm | 275.5mm |
BB Drop | 77mm | 77mm | 77mm | 76mm | 76mm | 74.5mm | 74.5mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 81mm | 74mm | 71mm | 64mm | 61mm | 58mm | 58mm |
Délka celé vidlice | 378mm | 378mm | 378mm | 378mm | 378mm | 378mm | 378mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm | 47mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 576mm | 577mm | 583mm | 585mm | 594mm | 603mm | 619mm |
Délka řetězové vzpěry | 420mm | 420mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm |
Rozvor | 984mm | 984mm | 995mm | 998mm | 1008mm | 1017mm | 1033mm |
Délka horní trubky, horizontální | 493mm | 500mm | 530mm | 541mm | 556mm | 569mm | 586mm |
Výška rámu v rozkroku | 715mm | 739mm | 761mm | 781mm | 801mm | 821mm | 852mm |
Délka sedlové trubky | 430mm | 460mm | 490mm | 510mm | 530mm | 550mm | 580mm |
Úhel sedlové trubky | 75.25° | 75.25° | 73.25° | 73.25° | 73.25° | 73.25° | 73.25° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.