Popis
Nic není rychlejší než Tarmac SL8 díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší silniční kolo na světě.
Aerodynamika nebo lehká hmotnost samy o sobě nevyhrávají závody – záleží na rychlosti. Dodání této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti.
Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na trasách, na kterých záleží - 16,6 sekund rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendární stoupání na Tourmalet.
Aero ve všem: Aero dáváme tam, kde na tom záleží – přední hrana – nejen tam, kde vypadá dobře. V tomto procesu jsme vytvořili naše nejvíc aerodynamické silniční kolo. Ano, je to více aero než Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému tvaru hlavové trubky. Posunutím řídící trubky zpět, která určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší tvar brzdy.
S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující, vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět.
Minimální hmotnost, Maximální aero: Tarmac SL8 byl inspirován u kola Aethos, aby byl snadno postaven na minimu UCI s kompletním aero nastavením. Náš vývojařský tým vytvořil 685 gramový silniční rám (verze s-works)
Je o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoliv jiného na World Tour. Díky schopnosti učinit z lehké hmotnosti nejvyšší prioritu ve spodní trubce, sedlové trubce a zadní části kola byly použity technologie od Aethose. Tvar rámu přenáší zatížení tak efektivně, že další vrstvy karbonové tuhosti jsou nadbytečné.
Neuvěřitelně rychlý: Díky masivnímu nárůstu tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola.
Díky našemu Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost, pluje po silnici s pružným pocitem jedinečným ve světě závodních kol i s vysokými zapletenými koly.
Osvědčená geometrie a až 32mm světlá výška pneumatiky Tarmac jsou identické s SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro provoz pneumatik s větším objemem v případě potřeby.
Závitové středové složení o průměru 68 mm, uchycení kotoučových brzd flat mount a bezproblémové vnitřní vedení. Rám Tarmac SL8 je ideální základ pro tvé kolo snů.
Technické specifikace:
- Rám: S-Works Tarmac SL8 FACT 12r karbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc.
- Vidlice: FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Sedlovka: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
- Sedlová objímka: integrovaná
- Hmotnost tohoto setu: 1,71kg
Geometrie:
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm |
Rám - stack | 501mm | 514mm | 527mm | 544mm | 565mm | 591mm | 612mm |
Rám - dosah | 366mm | 375mm | 380mm | 384mm | 395mm | 402mm | 408mm |
Stack to Stem | 509mm | 522mm | 535mm | 552mm | 573mm | 599mm | 620mm |
Reach to Stem | 363mm | 372mm | 377mm | 381mm | 393mm | 400mm | 406mm |
Délka hlavové trubky | 99mm | 109mm | 120mm | 137mm | 157mm | 184mm | 204mm |
Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Výška středového složení | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Délka celé vidlice | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm | 370mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Rozvor | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
Délka horní trubky, horizontální | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
Výška rámu v rozkroku | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
Délka sedlové trubky | 433mm | 445mm | 456mm | 473mm | 494mm | 515mm | 545mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.