BlackDays 2024 jsou tady! Bonusová sleva 7% na vše včetně již zlevněného = kod BD7
+ BlackDays bonus 7% = sl. kód BD7 Efekt lupa
  • 1 z 3
 

Rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL8 2025 Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white

 

Nic není rychlejší než Tarmac SL8 díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly za nemožné.

134 000 Kč
110 744 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Silniční kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL8 2025  Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white Barva kola: Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white
Velikost kola: 52
Modelový rok: 2025
Na dotaz 134 000 Kč
110 744 Kč bez DPH
Rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL8 2025  Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white Barva kola: Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white
Velikost kola: 54
Modelový rok: 2025
Objednáno 134 000 Kč
110 744 Kč bez DPH
Rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL8 2025  Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white Barva kola: Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white
Velikost kola: 56
Modelový rok: 2024
Objednáno 134 000 Kč
110 744 Kč bez DPH
Rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL8 2025  Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white Barva kola: Satin Carbon/ Rebel Pink/Gloss white
Velikost kola: 58
Modelový rok: 2025
Objednáno 134 000 Kč
110 744 Kč bez DPH
 

Nic není rychlejší než Tarmac SL8 díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší silniční kolo na světě.

Aerodynamika nebo lehká hmotnost samy o sobě nevyhrávají závody – záleží na rychlosti. Dodání této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti.

Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na trasách, na kterých záleží - 16,6 sekund rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendární stoupání na Tourmalet. 

Aero ve všem: Aero dáváme tam, kde na tom záleží – přední hrana – nejen tam, kde vypadá dobře. V tomto procesu jsme vytvořili naše nejvíc aerodynamické silniční kolo. Ano, je to více aero než Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému tvaru hlavové trubky. Posunutím řídící trubky zpět, která určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší tvar brzdy.

S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující, vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět.

Minimální hmotnost, Maximální aero: Tarmac SL8 byl inspirován u kola Aethos, aby byl snadno postaven na minimu UCI s kompletním aero nastavením. Náš vývojařský tým vytvořil 685 gramový silniční rám.



Je o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoliv jiného na World Tour. Díky schopnosti učinit z lehké hmotnosti nejvyšší prioritu ve spodní trubce, sedlové trubce a zadní části kola byly použity technologie od Aethose. Tvar rámu přenáší zatížení tak efektivně, že další vrstvy karbonové tuhosti jsou nadbytečné. 

Neuvěřitelně rychlý: Díky masivnímu nárůstu tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola.

Díky našemu Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost, pluje po silnici s pružným pocitem jedinečným ve světě závodních kol i s vysokými zapletenými koly.

Osvědčená geometrie a až 32mm světlá výška pneumatiky Tarmac jsou identické s SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro provoz pneumatik s větším objemem v případě potřeby.

Nejste si jistý? Kolo si u nás můžete vyzkoušet! Nabízíme k vyzkoušení S-Works Tarmac SL8 eTap.

 

Technické specifikace:

  • Rám: S-Works Tarmac SL8 FACT 12r karbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc.  685g hmotnost rámu.
  • Vidlice: S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • Sedlovka: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
  • Sedlová objímka: integrovaná

Geometrie:

44 49 52 54 56 58 61
Délka sedlovky 300mm 300mm 300mm 380mm 380mm 380mm 380mm
Rám - stack 501mm 514mm 527mm 544mm 565mm 591mm 612mm
Rám - dosah 366mm 375mm 380mm 384mm 395mm 402mm 408mm
Stack to Stem 509mm 522mm 535mm 552mm 573mm 599mm 620mm
Reach to Stem 363mm 372mm 377mm 381mm 393mm 400mm 406mm
Délka hlavové trubky 99mm 109mm 120mm 137mm 157mm 184mm 204mm
Úhel hlavové trubky 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Výška středového složení 266mm 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
BB Drop 74mm 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
Stopa kola (27,5 střed) 71mm 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm
Délka celé vidlice 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm 370mm
Vyosení vidlice (offset) 47mm 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 572mm 574mm 577mm 579mm 592mm 606mm 613mm
Délka řetězové vzpěry 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
Rozvor 970mm 973mm 975mm 978mm 991mm 1006mm 1013mm
Délka horní trubky, horizontální 496mm 509mm 531mm 541mm 563mm 577mm 595mm
Výška rámu v rozkroku 723mm 735mm 746mm 768mm 786mm 808mm 834mm
Délka sedlové trubky 433mm 445mm 456mm 473mm 494mm 515mm 545mm
Úhel sedlové trubky 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: