Popis
Je to destilace, aplikace a zesílení 40leté posedlosti vytvářením nejlépe jezdících horských kol na světě. Od svého uvedení na trh nastavilo Levo laťku, o kterou usilují všechny ostatní e-MTB, a nové Levo ji opět zvyšuje.
Začíná to naším motorem Turbo Full Power 2.2 a jednotkou Turbo Connect Unit (TCU), které poskytují Levu plynulé a bezproblémové zesílení vašeho úsilí - čtyřnásobek vašeho výkonu, který vám umožní vybrat si, kde a kdy chcete jezdit. Levo také boří mýty, pokud jde o dojezd, a zesiluje vaše úsilí až na pět hodin jízdy na trailu. Nyní můžete jezdit dál a objevovat více než kdykoli předtím. A optimalizovaný rám se může pochlubit 150mm, na míru vyladěným zadním odpružením a nastavitelnou geometrií, která zajišťuje stabilní a přirozenou jízdu jako žádná jiná. Protože na konci dne záleží hlavně na jízdě. Věřte tomu.
A teď už jsme na místě - Levo Expert přichází s novým řazením SRAM AXS GX Eagle Transmission se 12 rychlostmi, naladěným odpružením FOX Performance Elite a výkonným koly Roval Traverse.
- Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 700Wh baterie a pokročilá řídicí jednotka MasterMind Turbo poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na 5 hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než kdykoli předtím.
- Řídicí jednotka MasterMind Turbo je vaším informačním centrem s přizpůsobitelnými zobrazovacími poli, včetně přesného procenta stavu baterie, a je vybavena naší zcela novou funkcí MicroTune, která upravuje dodávku energie v krocích po 10%, takže získáte přesně takovou podporu, jakou pro svou jízdu potřebujete.
- Speciální konstrukce s koly o velikosti 27,5" vzadu a 29" vpředu zajišťuje svižnou jízdu, která směle konkuruje ostatním plně výkonným e-MTB. Velkorysý kokpit vás usadí na střed kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, pozvolnější úhel hlavové trubky a snížený offset vidlice zajišťují stabilitu na nerovnostech.
- Levo nabízí šest různých nastavení geometrie, takže si můžete snadno nastavit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Úhel hlavové trubky lze nastavit v rozmezí 63 až 65,5 stupně. Výšku středového složení lze nastavit nahoru nebo dolů o 7 mm.
- Odpružení modelu Levo má 150mm zdvih vzadu a je citlivé i na malých nerovnostech, pohlcuje velké nárazy bez jediného škubnutí, s klidem zvládá i zatáčky s velkým přetížením, ale přesto nabízí úžasnou odezvu na šlapání a přenáší vaši sílu na zem s maximální účinností.
Technické specifikace
Frameset
FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Suspension
Rear Shock
S2-S6: Fox Float X2 Performance Elite series, 210x55mm, S1: Fox Float DPS Performance Elite series, 210x52.5mm
Fork
Fox 38 Performance Elite, Grip 2 damper, 29", 160mm travel, 44mm offset
Cockpit
Grips
Deity Grips
Saddle
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SeatPost
OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)
Brakes
Front Brake
SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm rotor
Rear Brake
SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm rotor
Drivetrain
Rear Derailleur
SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
Shift Levers
SRAM AXS POD Controller
Cassette
SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Crankset
Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
Chainrings
New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring
Wheels & Tires
Front Wheel
Traverse 29
Rear Wheel
Traverse 27.5
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Rear Tire
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
E-Bike
Motor
Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
UI/Remote
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Battery
Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Charger
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Accessories
SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
Weight
23.04kg
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 120mm | 150mm | 150mm | 180mm | 210mm | 210mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
Dosah | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
Headtube Length | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Délka vidlice (celá) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
Délka řetězové vzpěry | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Rozvor | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
Výška rámu v rozkroku | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
Délka sedlové trubky | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
Max Seatpost Insertion | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.