Popis
Je to destilace, aplikace a zesílení 40leté posedlosti vytvářením nejlepších horských kol na světě. Od svého představení nastavilo elektrokolo Levo laťku, o kterou se snaží každé jiné e-MTB, a nové Levo tuto laťku opět zvyšuje.
Začíná naším motorem Turbo Full Power 2.2 a Turbo Connect Unit (TCU), které poskytují Levo plynulé zesílení vašeho úsilí – 4x váš výkon, který vám umožní vybrat si, kde a kdy to chcete dělat. Levo také bourá omezení, pokud jde o dojezd, a zesiluje vaše úsilí až na pět hodin trailu. Nyní můžete jezdit dále a prozkoumávat více než kdy předtím. A optimalizovaný podvozek se může pochlubit 150 mm na míru vyladěným zadním odpružením a nastavitelnou geometrií, která poskytuje stabilní a přirozenou jízdu jako žádná jiná.
Více stoupání, více klesání, více kilometrů, více zábavy. Zcela nové Turbo Levo, vybavené bezproblémovým pohonem SRAM GX/NX, odpružením RockShox, které zkrotí traily, a lehkým a odolným sadou kol z lehké slitiny, poskytuje více ze všeho, co na trailovém ježdění milujete.
- Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 700Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na pět hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než kdykoli předtím.
- Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
- Speciální konstrukce s koly o velikosti 27,5" vzadu a 29" vpředu zajišťuje svižnou jízdu, která směle konkuruje ostatním plně výkonným e-MTB. Velkorysý kokpit vás usadí na střed kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, pozvolnější úhel hlavové trubky a snížený offset vidlice zajišťují stabilitu na nerovnostech.
- Levo nabízí šest různých nastavení geometrie, takže si můžete snadno nastavit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Úhel hlavové trubky lze nastavit v rozmezí 63 až 65,5 stupně. Výšku středového složení lze nastavit nahoru nebo dolů o 7 mm.
- Odpružení modelu Levo má 150mm zdvih vzadu a je citlivé i na malých nerovnostech, pohlcuje velké nárazy bez jediného škubnutí, s klidem zvládá i zatáčky s velkým přetížením, ale přesto nabízí úžasnou odezvu na šlapání a přenáší vaši sílu na zem s maximální účinností.
- S-Sizing pro určení velikosti je založen na tom, na čem záleží
Technické specifikace
Kokpit
PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
OMOTÁVKA
Specialized Trail Grips
ŘÍDÍTKA
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
SEDLOVKA
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
Rámová sada
OBJÍMKA
Alloy, 38.6mm
VIDLICE
Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
RÁM
Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
Zapletená kola
ZADNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
PŘEDNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
VÝPLET
DT Swiss Industry
ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
RÁFKY
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
DUŠE
Standard, Presta Valve
E-Bike\/ Elektrokolo
KABELÁŽ
Custom Specialized wiring harness
NABÍJEČKA
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
MOTOR
Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
BATERIE
Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Odpružení
ZADNÍ TLUMIČ
FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
Pohon
KLIKY
Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
PŘEHAZOVAČKA
SRAM GX Eagle, 12-speed
ŘAZENÍ
SRAM GX, trigger, 12-speed
ŘETĚZ
SRAM NX Eagle, 12-speed
PŘEVODNÍKY
SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
KAZETA
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Brzdy
ZADNÍ BRZDA
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
Dosah | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
Headtube Length | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Délka vidlice (celá) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
Délka řetězové vzpěry | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Rozvor | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
Výška rámu v rozkroku | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
Délka sedlové trubky | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
Max Seatpost Insertion | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.