BlackDays 2024 jsou tady! Bonusová sleva 7% na vše včetně již zlevněného = kod BD7
Akce + BlackDays bonus 7% = sl. kód BD7 Efekt lupa
  • 1 z 9
 

Celoodpružené elektrokolo Specialized Turbo Levo Carbon SMOKE / BLACK

 

Zcela nový model Levo poskytuje neuvěřitelný výkon, abyste mohli jezdit více trailů, díky bezkonkurenční kombinaci kvality jízdy.

Běžná cena 142 000 Kč
Ušetříte 17 101 Kč (–12 %)
124 899 Kč
103 222 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Levo
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
95223 77 LEVO CARBON SMK BLK HER Barva kola: SMOKE / BLACK
Velikost kola: S5
Modelový rok: 2023
Skladem 142 000 Kč 124 899 Kč
103 222 Kč bez DPH
   
 

Od svého uvedení na trh nastavilo Levo laťku, o kterou usilují všechny ostatní e-MTB a nové Levo ji opět zvyšuje. Začíná to naším motorem Turbo Full Power 2.2 a jednotkou MaterMind Turbo Control Unit, které poskytují Levu plynulé a bezproblémové zesílení vašeho úsilí - čtyřnásobek vašeho výkonu, který vám umožní vybrat si, kde a kdy chcete jezdit.

Levo také boří hranice dojezdu a zesiluje vaše úsilí až na 5 hodin jízdy na trailu. Nyní můžete jezdit dál a objevovat více než kdykoli předtím. A optimalizovaný rám se může pochlubit 150mm na míru vyladěným zadním odpružením a nastavitelnou geometrií, která zajišťuje stabilní a přirozenou jízdu jako žádná jiná. Protože na konci dne záleží především na pocitu z jízdy.

  • Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 700Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na pět hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než kdykoli předtím.
  • Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
  • Speciální mullet design s koly o velikosti 27,5" vzadu a 29" vpředu zajišťuje svižnou jízdu, která směle konkuruje ostatním plně výkonným e-MTB. Velkorysý kokpit vás usadí na střed kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, pozvolnější úhel hlavové trubky a snížený offset vidlice zajišťují stabilitu na nerovnostech.
  • Levo nabízí dvě nastavení geometrie, takže si můžete snadno nastavit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Výšku středového složení lze nastavit nahoru nebo dolů o 7 mm.
  • Odpružení modelu Levo má 150mm zdvih vzadu a je citlivé i na malých nerovnostech, pohlcuje velké nárazy bez jediného škubnutí, s klidem zvládá i zatáčky s velkým přetížením, ale přesto nabízí úžasnou odezvu na šlapání a přenáší vaši sílu na zem s maximální účinností.
  • S-Sizing pro určení velikosti je založen na tom, na čem záleží.

Technické specifikace

 

Kokpit

PŘEDSTAVEC

Alloy Trail Stem, 35mm bar bore

SEDLO

Body Geometry Bridge Saddle, steel rails

OMOTÁVKA

Specialized Trail Grips

ŘÍDÍTKA

Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width

SEDLOVKA

TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm

Rámová sada

OBJÍMKA

Alloy, 38.6mm

RÁM

FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot

VIDLICE

SRAM 35 Silver 29, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel

Zapletená kola

ZADNÍ NÁBOJ

Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h

PŘEDNÍ PLÁŠŤ

Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"

VÝPLET

DT Swiss Industry

ZADNÍ PLÁŠŤ

Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"

RÁFKY

Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready

PŘEDNÍ NÁBOJ

Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h

DUŠE

Standard, Presta Valve

Elektrokolo

KABELÁŽ

Custom Specialized wiring harness

NABÍJEČKA

Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V

MOTOR

Specialized 2.2, Custom Rx Trail Tuned Motor

BATERIE

Specialized M3-700A, Integrated battery, 700Wh

DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ

Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote

Pohon

KLIKY

Praxis forged M30, custom offset, 160mm

KAZETA

SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t

ŘETĚZ

SRAM NX Eagle, 12-speed

ŘAZENÍ

SRAM SL SX Eagle, 12-speed

PŘEHAZOVAČKA

SRAM SX Eagle, 12-speed

PŘEVODNÍKY

SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34T, steel

Odpružení

ZADNÍ TLUMIČ

RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm

Brzdy

ZADNÍ BRZDA

SRAM Guide RE, 200mm

PŘEDNÍ BRZDA

SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm

* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění

Geometrie

S1 S2 S3 S4 S5 S6
Délka klik 160mm 160mm 160mm 160mm 160mm 160mm
Délka představce 40mm 40mm 40mm 40mm 50mm 50mm
Šířka řídítek 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm 780mm
Délka sedlovky 100mm 125mm 150mm 170mm 170mm 200mm
Šířka sedla 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 605mm 617mm 626mm 635mm 644mm 653mm
Dosah 412mm 432mm 452mm 477mm 502mm 532mm
Headtube Length 105mm 105mm 115mm 125mm 135mm 145mm
Headtube Angle 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5°
Výška středového složení 352mm 350mm 350mm 350mm 350mm 350mm
BB Drop 25mm 27mm 27mm 27mm 27mm 27mm
Stopa kola (27,5 střed) 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm
Délka vidlice (celá) 557mm 567mm 567mm 567mm 567mm 567mm
Vyosení vidlice (offset) 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 738mm 760mm 784mm 814mm 843mm 878mm
Délka řetězové vzpěry 442mm 442mm 442mm 442mm 442mm 442mm
Rozvor 1179mm 1200mm 1225mm 1255mm 1284mm 1318mm
Výška rámu v rozkroku 752mm 776mm 783mm 787mm 788mm 790mm
Délka sedlové trubky 380mm 390mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Úhel sedlové trubky 78° 77.2° 76.7° 76.2° 76.2° 76.2°
Max Seatpost Insertion 210mm 220mm 240mm 255mm 275mm 295mm
Min Seatpost Insertion 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: