Popis
Bezkonkurenční kombinace jízdních vlastností, použitelného výkonu a obřího dojezdu tě dostane dál. Již 40 let se snažíme vyrábět jen ta nejlepší horská kola a právě v modelu Levo jsme zúročili všechny naše dosavadní zkušenosti. Model Levo se ihned stal novým etalonem kvality e-MTB a jeho poslední verze posouvá hranice ještě dál.
Užij si svobodu vyjet kdykoliv a kamkoliv tě jen napadne. Levo pohání náš motor Turbo Full Power 2.2 a jednotka MasterMind Turbo Connect Unit (TCU), díky kterým hravě znásobí veškerou tvou snahu až čtyřikrát. Moc dobře víme, že není čas ztrácet čas, a tak jsme Levo navrhli tak, aby tě na trailech mohl podporovat až pět hodin. Optimalizovaný rám skrývá 150 mm zdvihu v zadním tlumiči, který si navíc můžeš doladit podle sebe. Má také snadno nastavitelnou geometrii, co ti dodá jistotu a pohodlí. Věříme, že na ničem jiném než na zážitku z jízdy nezáleží. Osedlej si Levo a uvěř s námi.
Více stoupání, více sjezdů, více kilometrů, více zábavy. Model Turbo Levo je osazený bezproblémovým řazením SRAM NX/GX, odpružením Marzocchi, které zkrotí každý trail, a lehkými odolnými koly z hliníku. Turbo Levo je ztělesněním všeho, co tě na trailech tak baví.
- Model Levo je vybavený integrovaným motorem Turbo Full Power 2.2, baterií o kapacitě 700 Wh a řídicí jednotkou Turbo Connect Unit. Dojedeš na něm mnohem dál a rychleji – ve své třídě vyniká točivým momentem 90 Nm a výkonem 565 wattů po dobu až 5 hodin.
- Mozkem kola je řídicí jednotka MasterMind Turbo Control Unit, která nabízí možnost nastavit si zobrazované údaje o průběhu jízdy včetně aktuální úrovně nabití baterie. Díky nové funkci MircoTune si můžeš výkon nastavit s přesností na 10 %, takže ti kolo pomůže jet přesně tak, jak zrovna potřebuješ.
- Díky 27,5” kolu vzadu a 29” vpředu se oproti ostatním výkonným e-MTB zvládneš otočit na pětníku. Rozměrný kokpit tě posune blíže k prostředku kola, což zlepšuje trakci i držení stopy v zatáčkách. Kombinace nízkého středu, položeného úhlu hlavové trubky a vidlice se zkráceným offsetem ti dodá jistotu i v drsném terénu.
- Levo nabízí 6 různých nastavení geometrie, které si můžeš snadno upravit na míru terénu a stylu jízdy. Úhel hlavové trubky lze nastavit v rozmezí 63 a 65,5 stupně. Střed lze zdvihnout či snížit o 7 mm.
- Model Levo je vybavený zadním tlumičem se zdvihem 150 mm, který spolyká všechny drobné nerovnosti, ale zároveň hravě zvládne i pořádné rány od prahů a kamenů, dropy i poctivé pumpování – prostě tlumič, se kterým zůstaneš koly na zemi a využiješ všechen výkon, který Levo nabízí.
- Levo nabízíme v šesti velikostech dle promyšleného systému S-Sizing, který nestojí jen na délce nohou, ale tvých proporcích a stylu jízdy. Všechny velikosti mají podobnou výšku hlavové trubky i standover, a tak si vybereš kolo, na kterém si to užiješ po svém. Menší S-Size velikosti jsou obratnější a hravější a větší zase nabízí víc prostoru a stability.
Technické specifikace
- NABÍJEČKA
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
- MOTOR
- Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
- BATERIE
- Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
- SEDLO
- Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- ŘÍDÍTKA
- 6061 mtn bars, 35mm diameter, 8 degree back sweep, 6 degrees up sweep, 800mm width. S1/S2: 30mm rise, S3-S6: 40mm rise
- GRIPY
- Specialized Trail Grips
- SEDLOVKA
- TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
- KLIKY
- Praxis forged M30, custom offset, 160mm
- PŘEHAZOVAČKA
- SRAM GX Eagle, 12-speed
- KAZETA
- SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
- ŘAZENÍ
- SRAM NX Eagle, single-click lever
- PŘEVODNÍKY
- SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
- VIDLICE
- Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
- RÁM
- Specialized M5 premium alloy, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
- ZADNÍ TLUMIČ
- Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210x52.5, low speed rebound adjust
- BRZDY
- SRAM DB8, 220/200mm rotor
- PŘEDNÍ NÁBOJ
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- VÝPLET
- DT Swiss Industry
- ZADNÍ PLÁŠŤ
- Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3"
- RÁFKY
- Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- ZADNÍ NÁBOJ
- Specialized Alloy Rear Hub Disc, Sealed Cardridge Bearings, 6-Bolt, 12X148mm Thru-Axle, 32H, Hd Steel Fhb
- Hmotnost
- 24.21kg
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
Dosah | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
Headtube Length | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Délka vidlice (celá) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
Délka řetězové vzpěry | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Rozvor | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
Výška rámu v rozkroku | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
Délka sedlové trubky | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
Max Seatpost Insertion | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.