Popis
Zcela nový model Levo poskytuje neuvěřitelný výkon, abyste mohli jezdit více trailů, díky bezkonkurenční kombinaci kvality jízdy, využitelného výkonu a dojezdu. Od svého uvedení na trh nastavilo Levo laťku, o kterou usilují všechny ostatní e-MTB a nové Levo ji opět zvyšuje.
Začíná to naším motorem Turbo Full Power 2.2 a jednotkou MaterMind Turbo Control Unit, které poskytují Levu plynulé a bezproblémové zesílení vašeho úsilí - čtyřnásobek vašeho výkonu, který vám umožní vybrat si, kde a kdy chcete jezdit. Levo také boří hranice dojezdu a zesiluje vaše úsilí až na 5 hodin jízdy na trailu. Nyní můžete jezdit dál a objevovat více než kdykoli předtím. A optimalizovaný rám se může pochlubit 150mm na míru vyladěným zadním odpružením a nastavitelnou geometrií, která zajišťuje stabilní a přirozenou jízdu jako žádná jiná. Protože na konci dne záleží především na pocitu z jízdy. Věřte tomu.
- Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 700Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na pět hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než kdykoli předtím.
- Řídicí jednotka MasterMind Turbo je vaším informačním centrem s přizpůsobitelnými zobrazovacími poli, včetně přesného procenta stavu baterie, a je vybavena naší zcela novou funkcí MicroTune, která upravuje dodávku energie v krocích po 10%, takže získáte přesně takovou podporu, jakou pro vaši jízdu potřebujete.
- Speciální konstrukce s koly o velikosti 27,5" vzadu a 29" vpředu zajišťuje svižnou jízdu, která směle konkuruje ostatním plně výkonným e-MTB. Velkorysý kokpit vás usadí na střed kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, pozvolnější úhel hlavové trubky a snížený offset vidlice zajišťují stabilitu na nerovnostech.
- Levo nabízí 6 různých nastavení geometrie, takže si můžete snadno nastavit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Úhel hlavové trubky lze nastavit v rozmezí 63 až 65,5 stupně. Výšku středového složení lze nastavit nahoru nebo dolů o 7 mm.
- Odpružení modelu Levo má 150mm zdvih vzadu a je citlivé i na malých nerovnostech, pohlcuje velké nárazy bez jediného škubnutí, s klidem zvládá i zatáčky s velkým přetížením, ale přesto nabízí úžasnou odezvu na šlapání a přenáší vaši sílu na zem s maximální účinností.
- S-Sizing pro určení velikosti je založen na tom, na čem záleží; velikost a styl jízdy jezdce, ne délka vnitřní strany nohy. Šest velikostí, všechny s podobnými délkami hlavové trubky a standoverem (výškou rámu v rozkroku), vám umožňují vybrat si velikost, která nejlépe vyhovuje vašemu individuálnímu stylu. Menší čísla S-velikostí budou, díky jejich kratšímu dosahu a kratšímu přednímu trojúhelníku, hbitější, zatímco větší S-velikosti zajistí větší stabilitu a manipulační prostor při jízdě.
Technické specifikace
RÁMOVÁ SADA
- OBJÍMKA
- Alloy, 38.6mm
- VIDLICE
- RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
- RÁM
- Specialized M5 premium alloy, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
ACCESSORIES
- SWAT
- SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
ODPRUŽENÍ
- ZADNÍ TLUMIČ
- RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm
KOKPIT
- PŘEDSTAVEC
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- SEDLO
- Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- OMOTÁVKA
- Specialized Trail Grips
- SEDLOVKA
- TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
BRZDY
- SRAM DB8
POHON
- KLIKY
- Praxis forged M30, custom offset, 160mm
- KAZETA
- SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
- PŘEHAZOVAČKA
- SRAM SX Eagle, 12-speed
- PŘEVODNÍKY
- SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
ZAPLETENÁ KOLA
- ZADNÍ NÁBOJ
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- VÝPLET
- DT Swiss
- ZADNÍ PLÁŠŤ
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
- RÁFKY
- Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- PŘEDNÍ NÁBOJ
- Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
E-BIKE\/ ELEKTROKOLO
- NABÍJEČKA
- Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
- MOTOR
- Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
- BATERIE
- Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
- PEDÁLY
- PEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZED
- Hmotnost
- 24.58kg
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
Dosah | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
Headtube Length | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Délka vidlice (celá) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
Délka řetězové vzpěry | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Rozvor | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
Výška rámu v rozkroku | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
Délka sedlové trubky | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
Max Seatpost Insertion | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.