Popis
Pro jezdce na trailu, kteří touží po klikatých singletrackech, vzletu do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým elekrokolem, Levo SL. Budete ohromeni jeho nezaměnitelnou kombinací dokonalého ovládání, schopností a "2 x You" zesilování, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli tam venku, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte - Levo SL je NEJLEPŠÍ KOLO PRO TRAIL.
JDE TO POUZE O JÍZDU - Když všechno funguje tak, jak má, kolo při jízdě prakticky zmizí. Odstranili jsme hmotnost, aby bylo Levo SL lehké a citlivé. Je dostatečně odolné, aby snášelo tvrdé zatížení, ale zároveň dostatečně lehké na velké manévry. Jeho laděná geometrie, kinematika a nastavení tlumiče neponechávají nic požadovaného.
RÁMEC ODNESU - Vše začíná tady. Oživující, přesný pocit z jízdy. Strategické uložení uhlíkových vláken poskytuje extrémně citlivou tuhost rámu. Naladili jsme celý rám - přední část, zadní část a spojení, které je sjednocuje - jako jednotnou jednotku, abychom minimalizovali laterální ohyb při šlapání a využili každou špetku síly.
GEOMETRIE KONTROLY - Kokpit vás umístí do kola a optimalizuje trakci a ovládání ve svalech. Nízký střed rámu, položený úhel hlavy a snížená vidlice udržují věci stabilní na nerovnostech a zároveň vám umožňují ničit zatáčky. Úhel hlavy lze upravit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.
MÉNĚ JE VÍCE - Levo SL je jako chrt - štíhlé a telepaticky citlivé. Jeho pečlivý výběr komponentů je lehký, ale zároveň schopný pro opravdové jízdy na trailu. Když to všechno spojíte, získáte výhody zesilování spolu s benchmarkovým ovládáním.
SMÍŠENÝ KOLO - 29" přední kolo zajišťuje stabilitu a jistotu v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5" zadní kolo umožňuje kompaktní zadní stavbu a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám většího kola na zadním kole pro valivý odpor a trakci, stačí překlopit čip u spojovacího bodu a namontovat velké kolo.
TURBOVÝ OPERAČNÍ SYSTÉM - Náš plně integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon v oblasti točivého momentu, dosahu, pocitu z jízdy, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitku jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožní dělat více, vědět více, jet dál, cítit se silnější a mít větší zábavu.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 - Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je tichý jako šepot, má bezkonkurenční hladkost, poskytuje o 43 % více točivého momentu (50 Nm) a o 33 % více výkonu (320 W) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon "2x You" - šlapete vy, ale je tu také ta stránka vás, kterou může vyvolat pouze Levo.
ROZSAH GO DEEP - Levo SL má integrovaný bateriový balíček o kapacitě 320 Wh, který je prémiový, vysoce kvalitní a bezproblémově integrovaný. Spolu s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší výlety stačí zasunout náš 160 Wh Range Extender (prodává se samostatně) do držáku na láhev - pro 50% větší dojezd.
MASTERMIND TCU - Naše nejmodernější a intuitivní řídící jednotka e-kola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Specialized a jezdce, vše v chráněném a snadno viditelném displeji. S funkcí MicroTune můžete v reálném čase jemně nastavovat výstupní úrovně výkonu, optimalizovat řízení dojezdu a výkon.
APLIKACE SPECIALIZED - Levo SL je plně integrován s naší aplikací Specialized a umožňuje vám personalizovat charakteristiky motoru. Můžete se rozloučit s obavami z dojezdu s funkcí Smart Control a dokonce zneškodnit potenciální zloděje s funkcí Turbo System Auto-Lock.
- Zcela nový karbonový rám, dodávaný v konfiguraci s míchanými koly (kompatibilní s 29" zadním kolem bez potřeby dalších součástek). Nová kinematika s plošší křivkou vzávěru poskytuje více podpory a hravosti od začátku, ale zároveň dostatek kontroly v drsnějších podmínkách. Úhel hlavy a výška spodního bracketu jsou oba nastavitelné.
- Nové řazení SRAM GX Eagle Transmission
- Nové brzdy SRAM Code Stealth Silver
Technické specifikace
SUSPENSION
Rear Shock
S2-S6: Fox Float X Performance elite series, 210x55mm, S1: Fox Float DPS Performance elite series, , 210x50mm
Fork
Fox 36 Performance Elite, 29", 44mm offset, Grip 2 damper, S1: 150mm, S2-S6:160mm
COCKPIT
Stem
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Saddle
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Grips
Deity Grips
SeatPost
OneUp, Dropper Post-V2, MMX lever, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4: 180mm, S5/S6: 210mm)
Handlebars
Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 800mm, 35mm clamp
FRAMESET
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
Frame
All new Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels.
WHEELS
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Rear Tire
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Inner Tubes
Standard, Presta Valve
Rear Wheel
Traverse 27.5
Front Wheel
Traverse 29
E-BIKE
Wiring Harness
Custom Specialized wiring harness
Charger
Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
Motor
New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
UI/Remote
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Battery
Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
DRIVETRAIN
Chainrings
New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring
Shift Levers
SRAM AXS POD Controller
Cassette
SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Crankset
SRAM Alloy Crankset, Dub interface
Rear Derailleur
SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
Chain
SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
ACCESSORIES
SWAT
SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
BRAKES
Front Brake
SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Rear Brake
SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 120mm | 150mm | 150mm | 180mm | 210mm | 210mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
Dosah | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
Úhel hlavové trubky | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
Výška středu | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Délka celé vidlice | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
Vyosení vidlice (offset) | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
Délka řetězové vzpěry | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Rozvor | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
Délka horní trubky, horizontální | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
Výška rámu v rozkroku | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.