Popis
Pro jezdce v terénu, kteří touží po klikatých singletrackech, skočení do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondici. Seznamte se se svým novým elektrokolem Levo SL. Budete ohromeni jeho nepřekonatelnou kombinací bezchybného ovládání, výkonu a zdvojnásobení vašich schopností, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli na trhu, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte – Levo SL je ten nejlepší terénní bicykl.
Jde tu pouze o jízdu – Když vše funguje tak, jak má, kolo při jízdě zmizí. Odstranili jsme hmotnost, aby bylo Levo SL lehké a citlivé. Je dostatečně odolné, aby vydrželo těžké zatížení, a zároveň dostatečně lehké na provádění velkých pohybů. Jeho geometrie, kinematika a naladění tlumiče nezanechávají nic požadovaného.
Rám je základ – Vše začíná zde. Živý a přesný pocit z jízdy. Strategicky umístěné uhlíkové vlákno poskytuje vynikající tuhost rámu s vynikající odezvou. Celý rám jsme ladili jako jednotnou jednotku – přední konec, zadní konec a spojovací člen je spojuje – abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každého šlapacího úsilí.
Geometrie kontroly – Kokpit vás umisťuje na kolo, optimalizuje přilnavost a ovládání v zatáčkách. Nízké spodní složení, položený úhel hlavové trubky a snížené přední odlehčení udržují věci stabilní na nerovném terénu a zároveň vám dávají svobodu ničit zatáčky. Úhel hlavy lze přizpůsobit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.
Méně je více – Levo SL je lehké, štíhlé a telepaticky citlivé. Jeho pečlivě vybrané komponenty jsou lehké, ale přesto schopné pro opravdovou terénní jízdu. Když to všechno spojíte dohromady, získáte výhody zesílení spolu s benchmarkovým ovládáním.
Smíšená kola – Přední kolo o velikosti 29 palců zajišťuje stabilitu a jistý výkon v nejnáročnějším terénu, zatímco zadní kolo o velikosti 27,5 palců umožňuje kompaktní zadní stavbu rámu a velmi citlivé chování. Pokud upřednostňujete výhody klouzání a trakce většího zadního kola o velikosti 29 palců, stačí přepnout čip u spojovacího článku a namontovat velké kolo.
Turbo operační systém – Naše plně integrovaný operační systém poskytuje nepřekonatelný výkon v oblasti točivého momentu, dojezdu, pocitu z jízdy, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitku jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat více, vědět více, jet dál, cítit se silněji a mít více zábavy.
Specialized SL 1.2 motor – Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, disponuje bezkonkurenčním plynulým chodem, poskytuje o 43% více točivého momentu (50 Nm) a o 33 procent více výkonu (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon "2x Vás" – šlapete vy, ale Levo vás dokáže povzbudit ještě víc.
Dojeďte dál – Levo SL je vybaveno kvalitním a plně integrovaným baterijním balíčkem s kapacitou 320 Wh. Spolu s účinným motorem jste připraveni na dlouhé epické jízdy až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší jízdy stačí do držáku na láhev vložit naše rozšíření dojezdu o kapacitě 160 Wh (prodává se samostatně) a získáte 50 procent více dojezdu.
MasterMind TCU – Naše nejvyspělejší a intuitivní ovládací jednotka e-kola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Mission Control a jezdce v jednom chráněném a snadno čitelném displeji. MasterMind TCU umožňuje aktualizace přes vzduch, takže se vaše kolo bude časem ještě zlepšovat. S funkcí MicroTune můžete v reálném čase jemně nastavit výkonové úrovně, optimalizovat správu dojezdu a výkon.
Aplikace Mission Control – Levo SL se plně integruje s naší aplikací Mission Control a umožňuje vám přizpůsobit si vlastnosti motoru pomocí MicroTune, podpory a špičkového výkonu. S funkcí Smart Control se můžete rozloučit s obavami o dojezd a dokonce zneškodnit pokusy zlodějů pomocí funkce Turbo System Lock.
Zcela nový rámový materiál z uhlíkových vláken, dodává se v konfiguraci se smíšenými koly (kompatibilní s 29" zadním kolem bez potřeby dodatečných součástí). Nová kinematika s plošším průběhem přenosu síly poskytuje větší podporu a hravost na začátku zdvihu, ale dostatečnou kontrolu v náročnějších podmínkách. Úhel hlavové trubky a výška spodního složení jsou nastavitelné.
Technické specifikace
SUSPENSION
Rear Shock
S2-S6: Fox Float X Performance series, 210x55mm, S1: Fox Float DPS Performance series, , 210x50mm
Fork
Fox 36 Rhythm, 29", 44mm offset, Grip damper, S1: 150mm, S2-S6: 160mm travel
FRAMESET
Frame
All new Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels.
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
COCKPIT
Stem
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Saddle
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Tape
Specialized Trail Grips
Handlebars
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
SeatPost
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
WHEELS
Rear Hub
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Front Hub
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Spokes
DT Swiss Industry
Rear Tire
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Rims
Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Inner Tubes
Standard, Presta Valve
E-BIKE
Wiring Harness
Custom Specialized wiring harness
Charger
Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
Motor
New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
UI/Remote
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Battery
Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
DRIVETRAIN
Chainrings
New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring
Crankset
SRAM Alloy Crankset, Dub interface
Rear Derailleur
SRAM GX Eagle, 12-speed
Shift Levers
SRAM GX, trigger, 12-speed
Chain
SRAM NX Eagle, 12-speed
Cassette
Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
ACCESSORIES
SWAT
SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
BRAKES
Rear Brake
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Front Brake
SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
Dosah | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
Úhel hlavové trubky | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
Výška středu | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Délka celé vidlice | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
Vyosení vidlice (offset) | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
Délka řetězové vzpěry | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Rozvor | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
Délka horní trubky, horizontální | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
Výška rámu v rozkroku | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.