Popis
Pro jezdce v terénu, kteří touží po klikatých singletrackech, skočení do vzduchu a žijí pro zdokonalování svých dovedností a kondici. Seznamte se se svým novým elektrokolem Levo SL. Budete ohromeni jeho nepřekonatelnou kombinací bezchybného ovládání, výkonu a zdvojnásobení vašich schopností, které vám dává sílu jezdit více tras. Porovnejte ho s čímkoli na trhu, s motorem nebo bez něj, a víme, že souhlasíte – Levo SL je ten nejlepší terénní bicykl.
Jde tu pouze o jízdu – Když vše funguje tak, jak má, kolo při jízdě zmizí. Odstranili jsme hmotnost, aby bylo Levo SL lehké a citlivé. Je dostatečně odolné, aby vydrželo těžké zatížení, a zároveň dostatečně lehké na provádění velkých pohybů. Jeho geometrie, kinematika a naladění tlumiče nezanechávají nic požadovaného.
Rám je základ – Vše začíná zde. Živý a přesný pocit z jízdy. Celý rám jsme ladili jako jednotnou jednotku – přední konec, zadní konec a spojovací člen je spojuje – abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každého šlapacího úsilí.
Geometrie kontroly – Kokpit vás umisťuje na kolo, optimalizuje přilnavost a ovládání v zatáčkách. Nízké spodní složení, položený úhel hlavové trubky a snížené přední odlehčení udržují věci stabilní na nerovném terénu a zároveň vám dávají svobodu ničit zatáčky. Úhel hlavy lze přizpůsobit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.
Méně je více – Levo SL je lehké, štíhlé a telepaticky citlivé. Jeho pečlivě vybrané komponenty jsou lehké, ale přesto schopné pro opravdovou terénní jízdu. Když to všechno spojíte dohromady, získáte výhody zesílení spolu s benchmarkovým ovládáním.
Smíšená kola – Přední kolo o velikosti 29 palců zajišťuje stabilitu a jistý výkon v nejnáročnějším terénu, zatímco zadní kolo o velikosti 27,5 palců umožňuje kompaktní zadní stavbu rámu a velmi citlivé chování. Pokud upřednostňujete výhody klouzání a trakce většího zadního kola o velikosti 29 palců, stačí přepnout čip u spojovacího článku a namontovat velké kolo.
Turbo operační systém – Naše plně integrovaný operační systém poskytuje nepřekonatelný výkon v oblasti točivého momentu, dojezdu, pocitu z jízdy, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitku jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat více, vědět více, jet dál, cítit se silněji a mít více zábavy.
Specialized SL 1.2 motor – Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, disponuje bezkonkurenčním plynulým chodem, poskytuje o 43% více točivého momentu (50 Nm) a o 33 procent více výkonu (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon "2x Vás" – šlapete vy, ale Levo vás dokáže povzbudit ještě víc.
Dojeďte dál – Levo SL je vybaveno kvalitním a plně integrovaným baterijním balíčkem s kapacitou 320 Wh. Spolu s účinným motorem jste připraveni na dlouhé epické jízdy až 5 hodin (v režimu Eco). Pro delší jízdy stačí do držáku na láhev vložit naše rozšíření dojezdu o kapacitě 160 Wh (prodává se samostatně) a získáte 50 procent více dojezdu.
MasterMind TCU – Naše nejvyspělejší a intuitivní ovládací jednotka e-kola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Mission Control a jezdce v jednom chráněném a snadno čitelném displeji. MasterMind TCU umožňuje aktualizace přes vzduch, takže se vaše kolo bude časem ještě zlepšovat. S funkcí MicroTune můžete v reálném čase jemně nastavit výkonové úrovně, optimalizovat správu dojezdu a výkon.
Aplikace Specialized – Levo SL se plně integruje s naší aplikací a umožňuje vám přizpůsobit si vlastnosti motoru pomocí MicroTune, podpory a špičkového výkonu. S funkcí Smart Control se můžete rozloučit s obavami o dojezd a dokonce zneškodnit pokusy zlodějů pomocí funkce Turbo System Lock.
Technické specifikace
- Seat Binder
- Alloy, 38.6mm
- Frame
- All new Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels.
- Fork
- Fox 36 Rhythm, 29", S1: 150mm, S2-S6: 160mm
- Rear Shock
- S1: Fox Float Performance Series, 210x50mm, S2-S6: Fox Float X Performance Series, 210x55mm
- Stem
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Saddle
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Grips
- Specialized Trail Grips
- Handlebars
- Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- SeatPost
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm
- Rear Brake
- SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Front Brake
- SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Chainrings
- New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring
- Crankset
- SRAM Dub alloy cranks, 165/170/175mm
- Rear Derailleur
- SRAM NX Eagle, 12-speed
- Cassette
- SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
- Rear Hub
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
- Front Hub
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Spokes
- DT Swiss Industry
- Rear Tire
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
- Rims
- Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Front Tire
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- Charger
- Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
- Motor
- New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
- UI/Remote
- Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
- Battery
- Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
- 20.20kg
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 609mm | 617mm | 626mm | 635mm | 645mm | 654mm |
Dosah | 405mm | 425mm | 445mm | 470mm | 495mm | 525mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 110mm | 120mm | 130mm | 140mm |
Úhel hlavové trubky | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° | 64.6° |
Výška středu | 343mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm | 348mm |
B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | -34mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm | -29mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm | 132mm |
Délka celé vidlice | 560mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm | 570mm |
Vyosení vidlice (offset) | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm | 42mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 726mm | 752mm | 776mm | 806mm | 835mm | 869mm |
Délka řetězové vzpěry | 433mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Rozvor | 1158mm | 1184mm | 1208mm | 1238mm | 1267mm | 1301mm |
Délka horní trubky, horizontální | 560mm | 582mm | 604mm | 631mm | 659mm | 691mm |
Výška rámu v rozkroku | 727mm | 763mm | 766mm | 767mm | 773mm | 778mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° | 75.8° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.