Popis
Začíná to naším motorem Turbo Full Power 2.2 a Turbo Connect Unit (TCU), které poskytují Levo plynulé a bezproblémové zesílení vašeho úsilí – 4x váš výkon, který vám umožní vybrat si, kde a kdy to chcete dělat. Levo také bourá omezení, pokud jde o dojezd, a zesiluje vaše úsilí až na pět hodin trailu. Nyní můžete jezdit dále a prozkoumávat více než kdy předtím. A optimalizovaný podvozek se může pochlubit 150 mm na míru vyladěným zadním odpružením a nastavitelnou geometrií, která poskytuje stabilní a přirozenou jízdu jako žádná jiná. Protože na konci dne je důležitá jízda. Věř tomu.
Posuňte jízdu na trailech na zcela novou úroveň s Turbo Levo Comp. Díky našemu zbrusu novému podvozku z lehké slitiny M5, rozsáhlému 12rychlostnímu pohonu SRAM GX Eagle a máslovému odpružení FOX Performance budete mít kolem sebe všechny ostatní.
- Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2 od společnosti Levo, baterie 700 Wh a jednotka Turbo Connect Unit poskytují špičkový točivý moment 90 Nm a výkon 565 wattů po dobu až pěti hodin jízdy, což vám umožní jet dále a rychleji než kdy předtím.
- Levo's Turbo Connect Unit (nebo „TCU“) je více než jen tlačítko „On-Off“ – je to mozek motocyklu. TCU zobrazuje úroveň baterie a režim podpory napájení. Komunikuje také prostřednictvím ANT+/Bluetooth® s naším volitelným displejem na řídítkách, který zobrazuje ještě více informací o vaší denní jízdě.
- Speciální design kol pro smíšenou velikost s 27,5" kolem vzadu a 29" vpředu poskytuje svižnou jízdu, která krájí kruhy kolem jiných plnohodnotných e-MTB. Velkorysý kokpit vás soustředí na motorku, optimalizuje trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízká středová konzola, prověšený úhel hlavové trubky a menší odsazení vidlice udržují věci stabilní v drsném terénu.
- Levo nabízí šest různých nastavení geometrie, což vám umožní snadno nastavit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Úhel hlavové trubky lze nastavit od 63 do 65,5 stupňů. Výška spodní konzoly může být jemně doladěna nahoru nebo dolů o 7 mm.
- 150mm zadní zdvih Levo je pružný na malých nerovnostech, pohltí hranaté údery bez škubnutí, snídá masivní G-outy, a přesto nabízí úžasnou odezvu pedálů a dodává vaši sílu na zem s naprostou účinností.
- Levo's S-Sizing je založen na tom, na čem záleží – na velikosti a stylu jezdce, ne na vnitřním švu. Šest velikostí, všechny s podobnou délkou hlavové trubky a stojánkem, vám umožní vybrat si velikost, která nejlépe vyhovuje vašemu individuálnímu stylu. Menší čísla S-Size budou svižnější a svižnější, zatímco větší S-Size zajistí větší stabilitu a prostornější jízdu.
Kokpit
PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
ŘÍDÍTKA
Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep
OMOTÁVKA
Specialized Trail Grips
SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
SEDLOVKA
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
Pohon
PŘEHAZOVAČKA
SRAM GX Eagle, 12-speed
ŘAZENÍ
SRAM GX Eagle, 12-speed
KAZETA
SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
ŘETĚZ
SRAM NX Eagle, 12-speed
KLIKY
Praxis forged M30, custom offset, 160mm
PŘEVODNÍKY
SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
Zapletená kola
RÁFKY
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
PŘEDNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
VÝPLET
DT Swiss Industry
DUŠE
Standard, Presta Valve
ZADNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
Rámová sada
OBJÍMKA
Alloy, 38.6mm
RÁM
Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
VIDLICE
Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
E-Bike\/ Elektrokolo
MOTOR
Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ
Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
NABÍJEČKA
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
BATERIE
Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
KABELÁŽ
Custom Specialized wiring harness
Odpružení
ZADNÍ TLUMIČ
S1: FOX DPS Performance Series, 3-position lever, rebound adjust, 52.5x210mm, S2-S6: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
ZADNÍ BRZDA
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm | 160mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm | 780mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 605mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 653mm |
Dosah | 412mm | 432mm | 452mm | 477mm | 502mm | 532mm |
Headtube Length | 105mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm | 145mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 352mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
BB Drop | 25mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm | 27mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Délka vidlice (celá) | 557mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm | 567mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 738mm | 760mm | 784mm | 814mm | 843mm | 878mm |
Délka řetězové vzpěry | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm | 442mm |
Rozvor | 1179mm | 1200mm | 1225mm | 1255mm | 1284mm | 1318mm |
Výška rámu v rozkroku | 752mm | 776mm | 783mm | 787mm | 788mm | 790mm |
Délka sedlové trubky | 380mm | 390mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77.2° | 76.7° | 76.2° | 76.2° | 76.2° |
Max Seatpost Insertion | 210mm | 220mm | 240mm | 255mm | 275mm | 295mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.