Popis
Odpružením jezdce - namísto kola - pomocí přední a zadní technologie Future Shock zvyšujeme kontrolu a efektivitu a zároveň snižujeme únavu. Na rozdíl od jiných systémů to ani neznamená gramy navíc ani zhoršení odezvy na šlapání.
- Technologie Future Shock, která jezdce odpružuje pomocí tlumeného a nastavitelného zdvihu - 20 mm vpředu/30 mm vzadu - absorbuje síly při nárazech, čímž zvyšuje vaši kontrolu a schopnosti a zároveň zachovává účinnost a odezvu rámu. Protože co se týče přenosu síly, jde stále o pevný rám a při sešlápnutí pedálu vystřelíte kupředu jako raketa. Takhle jste efektivní, máte pohodlí a hlavně - máte kolo pod kontrolou. Vaše kolo je lehké, svižné a pohotově reaguje.
- Nový model Diverge STR má nejen nádherné linie, ale také dokonalé křivky. Na ideální cestě má zadní tlumič Future Shock 30 mm zdvihu, díky kterým se snadno vyrovnáte s nerovnostmi. Jeho hydraulické tlumení kontroluje zdvih, čímž eliminuje "houpání" při šlapání a zajišťuje, že vás velké nárazy nikdy nevyhodí ze sedla. To vše bez omezení posedu, fitu nebo efektivity šlapání.
- Tlumič Future Shock se zrodil na základě desetiletí inovací a naší filozofie "Plynulejší je rychlejší". Byl vytvořen pro vývoj kol, která vítězí na dlažebních kostkách, ale nejvíce jeho přednosti vyniknou na gravelu. Díky 20 mm nastavitelného, tlumeného předního zdvihu budete mít nad kolem kontrolu a zároveň budou vaše ruce, paže a ramena chráněny před nárazy.
- Větší schopnosti znamenají větší jistotu, větší jistota znamená více jízd, více jízd znamená více zábavy, a to vše začíná na kontaktní ploše. Nic nepodpoří schopnosti tak jako prostor pro pláště – a v tom jsme velkorysí. Až 47 mm v rozměru 700c a 2,1" na kole 650B. Diverge STR je nejschopnější gravel kolo, jaké jsme kdy vyrobili, a proto je i nejzábavnější. Spočítali jsme to.
Technické specifikace
RÁMOVÁ SADA
- RÁM
- Diverge FACT 11r carbon frameset with front and rear Future Shock suspension, SWAT™ Door integration, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
ODPRUŽENÍ
- VIDLICE
- Future Shock 3.2 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
KOKPIT
- SEDLO
- Body Geometry Power Sport, steel rails
- PŘEDSTAVEC
- Future Stem, Comp
- SEDLOVKA
- S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
- OBJÍMKA
- Specialized Alloy, 33.3mm
- ŘÍDÍTKA
- Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
- OMOTÁVKA
- Supacaz Super Sticky Kush
BRZDY
- PŘEDNÍ BRZDA
- Shimano GRX RX820
- ZADNÍ BRZDA
- Shimano GRX RX820
POHON
- PŘEVODNÍKY
- 40T
- ŘAZENÍ
- Shimano GRX RX820, 1x12-speed
- KLIKY
- Shimano GRX RX820
- PŘEHAZOVAČKA
- Shimano GRX RX822-SGS, 12-speed
- KAZETA
- Shimano XT, 12-speed, 10-51t
- STŘED
- Shimano Threaded BSA BB
- ŘETĚZ
- Shimano XT M8100, 12-speed w/ quick link
ZAPLETENÁ KOLA A PLÁŠTĚ
- PŘEDNÍ KOLO
- DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- ZADNÍ KOLO
- DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
- DUŠE
- 700x28/38mm, 48mm Presta valve
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ
- Tracer Pro 2BR, 700x42
- ZADNÍ PLÁŠŤ
- Tracer Pro 2BR, 700x42
PŘÍSLUŠENSTVÍ
- SWAT
- Integrated SWAT door, internal storage system
- Hmotnost
- 9.88kg
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Délka sedlovky | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm | 350mm |
Šířka řídítek | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 569mm | 576mm | 593mm | 609mm | 633mm | 659mm |
Dosah | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm |
Délka hlavové trubky | 100mm | 100mm | 115mm | 130mm | 155mm | 182mm |
Úhel hlavové trubky | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° |
Výška středového složení | 270mm | 265mm | 265mm | 265mm | 265mm | 265mm |
BB Drop | 80mm | 85mm | 85mm | 85mm | 85mm | 85mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm |
Délka celé vidlice | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm |
Vyosení vidlice (offset) | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 607mm | 612mm | 619mm | 629mm | 645mm | 663mm |
Délka řetězové vzpěry | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm | 429mm |
Rozvor | 1023mm | 1027mm | 1034mm | 1044mm | 1060mm | 1078mm |
Délka horní trubky, horizontální | 527mm | 540mm | 556mm | 570mm | 586mm | 602mm |
Výška rámu v rozkroku | 704mm | 730mm | 753mm | 778mm | 804mm | 833mm |
Délka sedlové trubky | 390mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm |
Úhel sedlové trubky | 74.5° | 74.25° | 74° | 74° | 74° | 74° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.