Popis
Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní a sebevědomí inspirující, když se terén stává drsným. Od systému Future Shock 2.0 a zcela nové gravel geometrie, vnitřnímu úložišti a až po prostor pro extrémně široké pláště představuje nový Diverge vše, co jsme se naučili za více než 40 let jízdy na silnici, štěrku a v lese. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže můžeš snít o úplně nových jízdách. Je to nelepší únikový vehikl..
- S karbonovým rámem FACT 9r je kolo Diverge Sport neuvěřitelně schopné a lehké závodní kolo. Díky němu zaznamenáš svůj KOM na vyhlášeném místním stoupání nebo pokoříš všechny vrcholy v okolí, lehký živý Diverge tě tam dostane rychleji.
- Rychlost, kontrola a důvěra - Future Shock 1.5 je ideální technologie pro gravel jezdce. S 20mm axiální poddajnosti je Future Shock 1.5 progresivně vyladěn speciálně pro gravel jízdu. Díky tomu budeš mít sebevědomí a kontrolu, budeš moci udržet energii cestou dolů a neviset na brzdách ani na prašných cestách, ani v hustém sypkém štěrku, a při tom všem, tvoje ruce, paže i krk budou svěží.
- Původní 'status-quo' gravel geometrii jsme vzali a hodili z okna. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro kolo s berany, což dává jezdcům schopné a stabilní kolo v terénu, které se na silnici stále cítí pohotově a obratně. Zvětšili jsme reach rámu, hlavu jsme trochu položili a vidlici dali delší offset. To vše vytváří neuvěřitelnou jistotu, díky níž máte pocit, že jste do terénu zasazeni jak rostlina do země. Kratší představce udržují celkovou délku kokpitu stejnou a ovládání je velmi živé. Udrželi jsme střed na nízké úrovni, abychom zvýšili stabilitu, ale dost vysoko, abychom mohli použít kola o rozměru 650b, pokud je to tvůj šálek kávy.
- Dali jsme kolu spoustu možností úchytů na nosiče, včetně uchytů na vidlici a na horní trubce, abychom zajistili, že si s sebou můžeš vzít to, co potřebujetš, bez ohledu na to, jak daleko máš v plánu jet nebo jak dlouho plánuješ zůstat venku.
- Nic nezlepší schopnost kola tak, jako prostor pro široký plášť. Dali jsme novému Diverge EVO neuvěřitelných 47 mm prostoru ve vidlici s kolem 700c a až 2,1 “s kolem 650b. Díky řetězové vzpěře na straně řetězu s pevným mostem z hliníku za převodníky, jsme vytvořili prostor aniž by hrozilo padání řetězu nebo bychom museli prodloužit řetězové vzpěry.
Technické specifikace
Rámová sada
RÁM
Specialized Diverge FACT 8r carbon, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
OBJÍMKA
Specialized Alloy, 30.8mm
Odpružení
VIDLICE
Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
Kokpit
ŘÍDÍTKA
Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
PŘEDSTAVEC
Future Stem, Comp
OMOTÁVKA
Roubaix S-Wrap
SEDLO
Body Geometry Power Sport, steel rails
SEDLOVKA
Carbon, single-bolt, 27.2mm
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor
ZADNÍ BRZDA
SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor
Pohon
ŘAZENÍ
SRAM Apex, hydraulic
PŘEHAZOVAČKA
SRAM Apex 1, long cage, 11-speed
KAZETA
Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t
KLIKY
SRAM Apex 1x
PŘEVODNÍKY
40T
STŘED
Sram GXP
ŘETĚZ
KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
Zapletená kola a pláštĚ
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
ZADNÍ KOLO
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
ZADNÍ PLÁŠŤ
Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42
DUŠE
700x28/38mm, 48mm Presta valve
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
GEOMETRIE
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | 64 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DÉLKA KLIK | 170mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm | 175mm |
DÉLKA PŘEDSTAVCE | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm |
DÉLKA SEDLOVKY | 330 | 330 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 |
ŠÍŘKA SEDLA | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm | 440mm |
DOSAH | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm | 419mm |
DÉLKA HORNÍ TRUBKY, HORIZONTÁLNÍ | 529mm | 542mm | 558mm | 573mm | 589mm | 605mm | 628mm |
STACK (VÝŠKA OD VRCHOLU HLAVOVÉ TRUBKY PO STŘEDOVÉ SLOŽENÍ) | 571mm | 577mm | 592mm | 610mm | 634mm | 659mm | 684mm |
ROZVOR | 1019mm | 1026mm | 1032mm | 1042mm | 1059mm | 1076mm | 1088mm |
DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm |
VZDÁLENOST PŘEDNÍ OSA – STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | 607mm | 614mm | 620mm | 630mm | 647mm | 664mm | 675mm |
BB DROP | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
VÝŠKA STŘEDOVÉHO SLOŽENÍ | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 74° | 73.75° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73° |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° | 72.25° |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY | 390mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm | 590mm |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY | 99mm | 104mm | 116mm | 133mm | 159mm | 185mm | 209mm |
VÝŠKA RÁMU V ROZKROKU | 700mm | 725mm | 754mm | 779mm | 805mm | 832mm | 859mm |
VYOSENÍ VIDLICE (OFFSET) | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
DÉLKA CELÉ VIDLICE | 389mm | 389mm | 389mm | 389mm | 389mm | 389mm | 389mm |
STOPA KOLA (27,5 STŘED) | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm | 54mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.