Je to jednoduše nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější - kolo, jaké jsme kdy vyrobili, které poskytuje rychlou a živou jízdu při jízdě na výkon, ale stabilní a sebevědomou jízdu, když se terén zhorší. Nový Diverge představuje vše, co jsme se naučili za více než 40 let ježdění po silnici, šotolině a v terénu - od Future Shock 2.0 a zcela nové geometrie pro jízdu na šotolině až po vnitřní úložný prostor a špičkovou výšku pneumatik.
Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže si můžete vysnít zcela nové vyjížďky. Je to dokonalé vozidlo na útěk.
S prémiovým E5 hliníkovým rámem a plně karbonovou vidlicí FACT nabízí Diverge E5 rychlou, sebejistou a pohodlnou jízdu po silnici, v terénu i přes tlustý štěrk. Shimano GRX 400 2x10 sada nabízí široký rozsah převodů pro jakýkoli terén, zatímco hliníková kola Axis Elite a pláště Pathfinder Sport 38mm zajišťují efektivní jízdu po asfaltu s všestranností pro jízdu po tvrdé zemi.
Náš prémiový E5 hliníkový rám poskytuje tuhý, lehký a odolný základ. V kombinaci s plně karbonovou vidlicí FACT se stává Diverge E5 lehkým, živým a všestranným kolem připraveným zvládnout jakýkoli povrch.
Odhodili jsme zažitá pravidla gravel geometrie. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy pro silniční kolo vytvořili, což zajišťuje, že je stabilní a schopný v terénu, ale stále citlivý a obratný na silnici. Zvětšili jsme dosah rámu, zavedli položenější hlavovou trubku a vidlici s větším ofsetem. To vše vytváří ohromnou sebejistotu s pevným pocitem v terénu, zatímco kratší představce udržují celkovou délku kokpitu a činí řízení živé. Snížili jsme BB pro větší stabilitu, ale nechali ho dostatečně vysoko, aby bylo možné využít kola 650b, pokud to je váš styl.
Diverge jsme vybavili dostatečným množstvím úchytů na nosiče, včetně úchytů na vidlici a horní trubku, aby bylo možné vzít vše potřebné, bez ohledu na to, jak daleko nebo jak dlouho plánujete být pryč.
Nic neodemyká schopnosti kola jako světlá výška pro pláště, takže jsme novému Diverge dali ohromných 47 mm světlé výšky pro pláště s koly 700c a 2,1” s koly 650b.
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
571mm
577mm
592mm
610mm
634mm
659mm
Dosah
365mm
374mm
383mm
392mm
401mm
410mm
Délka hlavové trubky
99mm
104mm
116mm
133mm
159mm
185mm
Úhel hlavové trubky
70°
70.5°
71.25°
71.75°
71.75°
71.75°
Výška středového složení
270mm
270mm
270mm
270mm
270mm
270mm
BB Drop
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
Stopa kola (27,5 střed)
69mm
66mm
61mm
57mm
57mm
57mm
Délka celé vidlice
389mm
389mm
389mm
389mm
389mm
389mm
Vyosení vidlice (offset)
55mm
55mm
55mm
55mm
55mm
55mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
607mm
614mm
620mm
630mm
647mm
664mm
Délka řetězové vzpěry
425mm
425mm
425mm
425mm
425mm
425mm
Rozvor
1019mm
1026mm
1032mm
1042mm
1059mm
1076mm
Délka horní trubky, horizontální
529mm
542mm
558mm
573mm
589mm
605mm
Výška rámu v rozkroku
700mm
725mm
754mm
779mm
805mm
832mm
Délka sedlové trubky
390mm
430mm
470mm
500mm
530mm
560mm
Úhel sedlové trubky
74°
73.75°
73.5°
73.5°
73.5°
73.5°
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více o způsobu používání cookies naleznete ve spodním menu v článku "Zásady používání cookies".