Popis
Crux DSW je víc než jen nejlehčí hliníkové gravel kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Využili jsme vše, co jsme se naučili při výrobě karbonového kola Crux, a pomocí našeho patentovaného svařování D'Aluisio Smartweld jsme to převedli do slitiny.
Vytvořili jsme nejschopnější, nejhbitější, nejvyváženější a nejcitlivější hliníkové gravel kolo, jaké kdy bylo vyrobeno pro rychlou, zábavnou a výkonnou jízdu. A ano, je také nejlehčí. Někdo ho může nazývat karbonovou kopií, ale my mu říkáme Crux DSW.
--Nejlehčí--
S pouhými 1399 gramy* je Crux DSW nejlehčím hliníkovým gravel rámem na světě. V kombinaci s naší karbonovou vidlicí Fact12r Crux a konstrukcí prověřenou výkonem se kompletní Crux DSW dostane na váhu 9,37 kg - žádné kolo z hliníku mu nemůže konkurovat.
-*56 cm v nejlehčím barevném provedení. Rámy z výroby se budou lišit.
--Nejschopnější--
Více prostoru pro pláště znamená více schopností - proto má Crux DSW stejný prostor pro pláště jako jeho karbonový sourozenec - 47 mm a až 2,1" na kole 650b. V kombinaci s odolným a lehkým rámem z lehké slitiny vás Crux DSW na plný plyn doveze kamkoli si představíte.
--Mimořádně rychle reaguje--
Odezva na pedálech. Poddajný v sedle. Pomocí technologie D'Aluisio Smartweld jsme vyladili vlastnosti slitiny tak, aby poskytovala jízdu, která byla dříve bez karbonu nemožná, a zkombinovali jsme ji se stejnou výkonnostní gravel geometrií a závodním přizpůsobením jako u karbonového modelu Crux. Delší reach přináší lepší rozložení hmotnosti pro rychlé a jisté ovládání, zatímco nižší stack vytváří výkonnostní první pozici. Při 72mm hodnoty BB drop jsme se trefili do zlatého středu mezi hbitostí a stabilitou.
--D'Aluisio Smartweld--
D'Aluisio Smartweld - neboli DSW - je patentovaný inženýrský proces, který využívá hydroformování k přesnému sladění spojů mezi trubkami pro lepší a pevnější svary a v konečném důsledku lehčí rám, který je dvakrát odolnější než tradiční rám ze slitiny. Naše technika Smartweld nám pomáhá vytvořit jedinečnou jednodílnou spodní rámovou trubku a spodní držák rámu Crux, což snižuje hmotnost a zvyšuje odezvu.
- Nejlehčí: Rám Crux DSW (surový, nelakovaný) 1399 g. Využili jsme vše, co jsme se naučili při výrobě karbonového rámu Crux, a pomocí našeho patentovaného svařování D'Aluisio Smartweld jsme jej převedli do slitiny.
- Schopný: 47c/650b x 2,1" prostor pro pláště. Větší prostor znamená větší schopnosti. Díky stejnému prostoru pro pláště jako má Diverge vás Crux na plný plyn doveze kamkoli si jen dokážete představit.
- Citlivý: Hbitý, pružný a reaktivní. Odpich na pedálech. Pružný v sedle. Geometrie pro výkonnostní gravel a závodní střih inspirovaný ikonickou historií modelu Crux v cyklokrosu.
Rámová sada:
- Rám: Specialized E5 Premium Aluminum Disc frame with D'Aluisio Smartweld Technology
- Sedlová objímka: Specialized Alloy, 30.8mm
- Vidlice: S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Kokpit:
- Řídítka: Specialized Adventure Gear hliníkové, 118.9mm drop x 70mm reach x 12º flare
- Sedlo: Body Geometry Power Sport, steel rails
- Sedlovka: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
- Představec: Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
- Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush
Brzdy:
- SRAM APEX, Hydraulická kotoučová brzda
Pohon:
- Řazení: Sram apex, 12sp
- Přehazovačka: SRAM APEX XPLR, Mechanical
- Kazeta: SRAM PG 1231, XPLR, 11-44
- Kazeta: SRAM APEX XPLR, 40t
- Převodník: 40z
Hmotnost:
- 9,37kg
Geometrie
49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 170mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 350mm | 350mm | 350mm | 400mm | 400mm | 400mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 530mm | 547mm | 560mm | 578mm | 598mm | 621mm |
Dosah | 375mm | 382mm | 388mm | 397mm | 405mm | 415mm |
Délka hlavové trubky | 100mm | 115mm | 130mm | 147mm | 167mm | 190mm |
Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.25° | 71.5° | 72° | 72.25° | 72.5° |
Výška středového složení | 284mm | 284mm | 286mm | 286mm | 286mm | 286mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 74mm | 69mm | 67mm | 64mm | 62mm | 60mm |
Délka celé vidlice | 401mm | 401mm | 401mm | 401mm | 401mm | 401mm |
Vyosení vidlice (offset) | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm | 50mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 594mm | 600mm | 608mm | 618mm | 630mm | 644mm |
Délka řetězové vzpěry | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm | 425mm |
Rozvor | 1008mm | 1014mm | 1023mm | 1033mm | 1045mm | 1059mm |
Délka horní trubky, horizontální | 512mm | 539mm | 549mm | 568mm | 582mm | 599mm |
Výška rámu v rozkroku | 749mm | 772mm | 794mm | 816mm | 841mm | 866mm |
Délka sedlové trubky | 466mm | 496mm | 521mm | 546mm | 576mm | 606mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.