Popis
Asi to znáte. Jedete krajinou a kolo píchlé...Když se to nedá snadno utěsnit, je skvělé mít v záloze MUC-OFF STEALTH TUBELESS PUNCTURE PLUG, který je chytře uložen uvnitř řidítek Vašeho kola! Expanzní silikonové zátky velikostně pokrývají většinu velikostí řídítek pro MTB, silniční a gravel kola. Prémiové, CNC obráběné hliníkové koncovky řídítek jsou k dispozici v 10 eloxovaných barvách, které perfektně ladí k ostatním doplňkům MUC-OFF.
Každá sada je lehká a odolná a obsahuje vše, co potřebujete, abyste se mohli vrátit k jízdě, když jste uvízli při boji s defektem v kole, který nejde jednoduše utěsnit tmelem.
Malé, lehké a odolné – naše zátky na řidítka se skrytou sadou na opravu bezdušových kol jsou dokonalým nástrojem k utěsnění větších trhlin a dostanou Vás z problémů na cestách!
Ucpává a opravuje trhliny v kole, které nelze utěsnit tmelem.
Vyrobeno z CNC obráběného hliníku 6061.
Expanzní silikonové zátky se hodí pro většinu řidítek MTB, Gravel a Road biků s vnitřním průměrem větším než 17 mm.
Šroubuje se do řidítek pomocí 4mm imbusového klíče.
Rozměry: 89 x 27 x 27 mm.
Hmotnost: 33 g na každé straně (bez knotů).
Dostupné v mnoha eloxovaných barvách, které sedí k bezdušovým ventilkům MUC-OFF TUBELESS VALVES.
SADA OBSAHUJE:
Dodáváno jako pár:
- 1 x průrazník / průtažník z nerezové oceli 2 v 1
- 1 x zařezávací nůž
- 5 x tenké opravné knoty, 5 x střední opravné knoty a 5 x silné opravné knoty
APLIKACE:
Dodáváno s 17mm, 19mm a 21mm silikovými zátkami pro různé průměry řídítek. Kompatibilní s většinou otevřených gripů a Drop Bar řidítky s 84mm rovnou částí na konci tyče.
NÁVOD K POUŽITÍ:
1. Zjistěte, kde se nachází defekt a odstraňte nečistoty nebo zdroj defektu (hřebík apod.).
2. Odstraňte plug z řidítek pomocí 4mm imbusového klíče. (Pokud máte nástroj předem připravený, přejděte ke kroku 5). Začněte tím, že pomocí rýhování na průtržníku vyčistíte a zdrsníte otvor, abyste zajistili dokonalé utěsnění.
3. Pokud propíchnutí vyžaduje střední nebo větší knoty, pak otvor několikrát proražte rýhovanou oblastí nástroje, ujistěte se, že používáte úhel 45 stupňů ve směru pláště kola, abyste zajistili, že nepoškodíte bezdušovou pásku nebo stěnu pláště!
4. Nyní uchyťte opravný knot (možná budete muset použít nástroj, který vám pomůže vytáhnout knoty). Největší velikost je pro MTB kola, střední pro gravel kola a malá pro silniční kola, ale můžete si vybrat velikost knotu dle velikosti defektu. Nyní silně sevřete jeden konec knotu mezi prsty, aby se vyrovnal (pokud dáváte tenký knot skrz hrot na konci nástroje, nikoli do hlavní větší drážky).
5. Provlékněte mezerou na konci nástroje tak, aby knot seděl uprostřed nástroje.
6. Poté proraženým otvorem prostrčte průtažník (v úhlu 45 stupňů a sledujte směr pláště, abyste zajistili, že nepoškodíte bezdušovou pásku nebo stěnu pláště!), dokud se knot nedostane do poloviny pláště. Zajistěte, aby konce knotu zůstaly na vnější straně pláště.
7. Pomalým otáčením nástroje ve směru hodinových ručiček o několik otáček otočte knot uvnitř bezdušového kola a pomalým tahem nahoru nástroj vyjměte – knot zůstane v kole a díra bude utěsněná.
8. Znovu nahustěte kolo na požadovaný tlak (doporučujeme max. 80 PSI na silničním kole!)
9. Nakonec pomocí zařezávacího nože opatrně zastřihněte konce knotu. Doporučujeme stát na straně kola a odříznout knot směrem od kola. Ořízněte konce tak, aby z pláště ještě vyčnívalo minimálně 3-5 mm (pozor – jedná se o ostrý nůž, používejte jej proto opatrně a vždy odřezávejte knoty směrem od těla a ne příliš blízko prstů!!)
10. Nyní jste připraveni na pokračování Vaší jízdy!
UPOZORNĚNÍ:
Uchovávejte mimo dosah dětí! Nůž má velmi OSTRÉ HRANY, proto jej používejte opatrně. U silničních kol důrazně doporučujeme vyměnit kolo s utěsněným defektem, jakmile to bude bezpečné, zvlášť, pokud chcete používat kola s vysokým PSI!
Doporučujeme max. 80 PSI na silničním kole!
Hmotnost | 1 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.