Popis
- Veškerá zdvihová kapacita je zbytečná bez vhodného ladění tlumiče a kinematiky. Při návrhu nového designu Stumpjumper EVO jsme dali přednost kinematickému výkonu. Použili jsme zkušenosti získané při vývoji Endura a následně jsme vynaložili více než 1 000 hodin na vývoj v terénu a laboratoři pro odpružení. Výsledkem je nejen zlepšení výkonu při šlapání na Stumpjumperu, ale také větší schopnosti, obratnost a živost. Zvýšili jsme protivýkyv, takže odpružení lépe odolává kmitání způsobenému šlapáním, a dále jsme vylepšili reakci na prudké nárazy. Výsledkem je stroj, který šlape po stezkách jako o život.
- Geometrie S-Sizing nového Stumpjumperu EVO je naší nejprogresivnější dosud. Dlouhý, nízký, zploštělý, vidlice s krátkým zdvihem, strmější úhel trubky sedla - tyto vlastnosti jsou pro moderní progresivní jízdu nezbytné. Nicméně ne každý jezdec je stejný, proto jsou vlastnosti nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné pomocí šesti různých nastavení. Můžete upravit výšku středu o 10 mm, úhel hlavy o dvě stupně a tyto úpravy můžete provést nezávisle na sobě. Nakonec, pokud chcete jít do plného party režimu s kombinací kola 27,5 palce vzadu a 29 palce vpředu, EVO vám to umožní.
- Rider-First Engineered™ využívá specifický přístup pro každou velikost, který zajišťuje základní ovládání a bezchybný výkon, bez ohledu na velikost rámu nebo jezdce. Bez ohledu na to, zda jste skákající mladý jezdec na velikosti S1 nebo gigantický jezdec hledající rám S6, budete mít stejné jízdní vlastnosti - ostré zatáčení a vyváženou tuhost přední a zadní části - s nejlehčí možnou hmotností.
- V roce 2016 jsme na Stumpjumperu představili SWAT™ dvířka, které poskytují prostor v rámu pro nutné věci, jako jsou pumpy a náhradní duše a okamžitě nahrazují kapsy v dresu. U nového Stumpjumperu jsme zvýšili objem a přidali SWAT™ měchýř, který vám poskytuje dalších 600ml vody - stejně jako malá lahev - skrytou v dolním trubkovém systému.
Technické specifikace
RÁMOVÁ SADA
- SWAT
- Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
- OBJÍMKA
- Alloy, 38.6mm
- RÁM
- FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
ODPRUŽENÍ
- VIDLICE
- FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
- ZADNÍ TLUMIČ
- FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
KOKPIT
- SEDLO
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- PŘEDSTAVEC
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- OMOTÁVKA
- Specialized Trail Grips
- ŘÍDÍTKA
- Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- SEDLOVKA
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
BRZDY
- PŘEDNÍ BRZDA
- SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
- ZADNÍ BRZDA
- SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm Centerline
POHON
- STŘED
- SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
- PŘEHAZOVAČKA
- SRAM GX Eagle, 12-speed
- ŘAZENÍ
- SRAM GX, trigger, 12-speed
- ŘETĚZ
- SRAM NX Eagle, 12-speed
- KLIKY
- SRAM X1 Eagle, DUB, 32T, S1: 165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
- KAZETA
- Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
- PŘEVODNÍKY
- 32T
ZAPLETENÁ KOLA
- PŘEDNÍ NÁBOJ
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- VÝPLET
- DT Swiss Industry
- ZADNÍ PLÁŠŤ
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
- ZADNÍ NÁBOJ
- Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- RÁFKY
- Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- DUŠE
- Standard, Presta Valve
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
| S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm | 170mm | 175mm |
| Šířka řídítek | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
| Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 50mm | 50mm |
| Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
| Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm | 190mm |
| Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 613mm | 617mm | 626mm | 635mm | 644mm | 654mm |
| Dosah | 408mm | 428mm | 448mm | 475mm | 498mm | 528mm |
| Headtube Length | 95mm | 95mm | 105mm | 115mm | 125mm | 135mm |
| Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
| Výška středového složení | 335mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm | 340mm |
| BB Drop | 40mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm | 35mm |
| Stopa kola (27,5 střed) | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm | 131mm |
| Délka vidlice (celá) | 561mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm | 571mm |
| Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
| Vzdálenost přední osa – středové složení | 732mm | 756mm | 780mm | 809mm | 838mm | 873mm |
| Délka řetězové vzpěry | 438mm | 438mm | 438mm | 438mm | 448mm | 448mm |
| Rozvor | 1167mm | 1191mm | 1216mm | 1247mm | 1285mm | 1319mm |
| Top-tube Length (horizontal) | 538mm | 564mm | 590mm | 623mm | 647mm | 679mm |
| Výška rámu v rozkroku | 733mm | 764mm | 763mm | 762mm | 767mm | 770mm |
| Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
| Úhel sedlové trubky | 78° | 77.6° | 77.2° | 76.9° | 77° | 77° |
| Max Seatpost Insertion | 180mm | 180mm | 200mm | 220mm | 240mm | 260mm |
| Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
