Popis
Připravte se na jízdu, která překoná veškeré limity a kompromisy v trailové cyklistice. Hrboly? Pohlceny. Hravost a efektivita na krátkého zdvihu? Ano. A co takhle personalizace přesně podle vašich potřeb? ANO ANO ANO!
PŘELOMOVÉ SCHOPNOSTI: Technologie tlumení GENIE kombinuje hravou jízdu s pocitem bezedného DH.
ULTIMÁTNÍ OVLÁDÁNÍ: Měřitelně lepší trakce než u "kola roku" Stumpjumper EVO.
NESROVNATELNÁ PERSONALIZACE: Šestisměrné nastavení geometrie, smíšená kola nebo 29", laditelný průběh pružení a další.
GENIE-Jízda na kouzelném koberci: Největší inovací na kole Stumpjumper 15 je GENIE. Tato patentovaná technologie vzduchového pružení, kterou jsme vynalezli, plní tři přání každého trailového jezdce: pocit a kontrolu nad vozem jako u vinuté pružiny, lepší prevenci propadnutí od spodku než u standardního vzduchového pružení a laditelnou "platformu" pro hravý pocit.
ILUMINUJÍCÍ GENIE: GENIE kombinuje lineární pružicí sílu vinuté pružiny, která zlepšuje kontrolu nad jízdou v "zóně nárazů", s progresivní pružicí silou vzduchové pružiny na konci zdvihu, aby se zabránilo vyjetí z kola. Skutečně se jedná o to nejlepší z obou světů - vinuté i vzduchové - s možností dodatečného vyladění. Rozlučte se s kompromisy a přivítejte budoucnost jízdy.
CO BUMP?: Díky 16,3 % lepšímu řízení rázové síly než u tradičních vzduchových tlumičů se Stumpy 15 chová jako kolo s větším zdvihem. Například model Stumpjumper 15 (se zdvihem zadního kola 145 mm) a náš model Enduro (se zdvihem 170 mm) využívají k pohlcení rázové síly 1080 N zdvih 101 mm.
TRACTION GALORE: Rozsáhlé testy v terénu prokázaly, že Stumpjumper 15 s technologií GENIE poskytuje o 57 % lepší trakci než standardní tlumiče se vzduchovým odpružením, protože technologie GENIE poskytuje pružný výkon podobný vinutí, který udržuje kolo v kontaktu se zemí větší procento času než typická vzduchová pružina.
SBOHEM, SBOHEM, PROPADY NA SPODKU: O 39 % méně prokluzů než u standardní vzduchové pružiny. Při velkých nárazech můžete těžit ze stoupající rychlosti v posledních 30 % zdvihu GENIE. Díky této dvoustupňové, výrazné rychlosti stoupání snižuje systém GENIE četnost a závažnost bottom-outů.
VYBROUŠENÁ GEOMETRIE: Geometrie tohoto kola poskytuje schopnost velkého kola, když ji potřebujete, hbitost v úzkých úsecích a živé, efektivní stoupání. Velkorysý kokpit vás soustředí na kolo a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký spodní držák, volný úhel hlavové trubky a optimalizovaný posun vidlice zajišťují stabilitu v terénu.
NOSIT VŠECHNO: SWAT 4.0 na Stumpjumperu 15 zvyšuje úroveň úložného prostoru na spodní rámové trubce, což je inovace, kterou jsme zavedli jako první. Jedná se o nejplynulejší ovládání, nejodolnější proti povětrnostním vlivům a systém pro zapuštěnou montáž.
VÍCE NEŽ VY: Naše celoodpružená kola jsou konstruována tak, aby byla neúnavná, navržena tak, aby vydržela roky náročné jízdy, a podpořena nejlepší podporou a pojistkami, které vás udrží na trailu. Naše bezkonkurenční doživotní výměna ložisek čepů odpružení původnímu majiteli bez dotazů je jen jedním ze způsobů, jak se o vás staráme.
- Lehký karbonový podvozek FACT 11m a zadní stavba
- Ride Dynamics vyladěný systém FOX FLOAT Performance Elite s technologií tlumičů Specialized GENIE.
- Vysoce nastavitelný dvoupolohový otevřený a pevný režim s třípolohovým nastavovačem komprese v otevřeném režimu.
- Podpůrná a vyladěná vidlice FOX FLOAT 36 Performance Elite s tlumičem GRIP X2.
- Silná a spolehlivá kola Roval Traverse, náboj DT Swiss 370
- Hladký a přesný pohon SRAM GX Eagle T-Type AXS
- Výkonné a spolehlivé 4pístkové brzdy SRAM Maven Bronze
- Nastavitelný zdvih s kapkovitým sloupkem PNW LOAM
- Doživotní výměna ložisek čepů odpružení pro původního majitele
- Kompatibilní pouze s elektronickými sadami řazení
Technická specifikace:
Rámová sada
Rám: FACT 11m carbon chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal brake and dropper cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
SWAT: SWAT 4.0 internal downtube storage
Sedlová objímka: Alloy, 38.6mm
Odpružení
Zadní tlumič: FOX FLOAT Performance Elite with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
Vidlice: FOX FLOAT 36 Performance Elite, GRIP X2 damper, HS and LS rebound and compression adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel
Kokpit
Sedlovka: PNW Loam Dropper, tool-less travel adjust, Range lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 200mm
Představec: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Sedlo: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm
Řidítka: Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
Gripy: Deity Lockjaw
Brzdy
Přední brzda: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm HS2 Rotor
Zadní brzda: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S2: 180mm, S3-S6: 200mm HS2 Rotor
Pohon
Řazení: SRAM AXS POD Controller
Přehazovačka: SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
Kazeta: SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Řetěz: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
Kazeta: SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm
Středové složení: SRAM DUB, BSA 73mm Wide, Threaded
Zapletená kola a pláště
Ráfky: Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29, Rear: S1-S2: 27.5, S3- S6: 29
Přední náboj: DT Swiss 370, 15x110mm, 28h
Zadní náboj: DT Swiss 370, 12x148mm, 28h
Dráty: Sapim Force
Přední plášť: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Zadní plášť: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, S1-S2: 27.5x2.3, S3- S6: 29x2.3"
Duše: Standard, Presta valve
Váha: 14.47kg / S4
Geometrie
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 125mm | 150mm | 170mm | 200mm | 200mm | 200mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 608mm | 618mm | 627mm | 640mm | 654mm | 667mm |
Dosah | 400mm | 425mm | 450mm | 475mm | 500mm | 530mm |
Headtube Length | 95mm | 100mm | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 334mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm |
BB Drop | 41mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 129mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Délka vidlice (celá) | 551mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 720mm | 751mm | 780mm | 812mm | 843mm | 879mm |
Délka řetězové vzpěry | 430mm | 432mm | 435mm | 435mm | 445mm | 445mm |
Rozvor | 1149mm | 1181mm | 1213mm | 1244mm | 1285mm | 1322mm |
Top-tube Length (horizontal) | 541mm | 573mm | 595mm | 624mm | 647mm | 677mm |
Výška rámu v rozkroku | 738mm | 751mm | 745mm | 745mm | 745mm | 751mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77° | 77° | 76.5° | 76.5° | 76.5° |
Saddle Height for Effective ST Angle | 645mm | 690mm | 735mm | 780mm | 825mm | 870mm |
Max Seatpost Insertion | 245mm | 245mm | 255mm | 255mm | 285mm | 285mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.