Garantujeme doručení do Vánoc při objednání do 19.12.2024. Nevhodné dárky bude možno vrátit do 15.1.2025. Mezi svátky bude otevřeno, viz banner níže.
Extra -7 %: kód VANOCE7 Efekt lupa
  • 1 z 6
 

Celoodpružené horské kolo Specialized Stumpjumper Expert 15 Satin Electric Green / Satin Forest Green

 

Připravte se na jízdu, která překoná veškeré limity a kompromisy v trailové cyklistice.

182 000 Kč
150 413 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Celoodpružená horská kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Celoodpružené horské kolo Specialized Stumpjumper 15 Expert Barva kola: Satin Electric Green / Satin Forest Green
Velikost kola: S4
Modelový rok: 2025
Na dotaz 182 000 Kč
150 413 Kč bez DPH
 

Připravte se na jízdu, která překoná veškeré limity a kompromisy v trailové cyklistice. Hrboly? Pohlceny. Hravost a efektivita na krátkého zdvihu? Ano. A co takhle personalizace přesně podle vašich potřeb? ANO ANO ANO!

sj_banner_1

PŘELOMOVÉ SCHOPNOSTI: Technologie tlumení GENIE kombinuje hravou jízdu s pocitem bezedného DH.

ULTIMÁTNÍ OVLÁDÁNÍ: Měřitelně lepší trakce než u "kola roku" Stumpjumper EVO.

NESROVNATELNÁ PERSONALIZACE: Šestisměrné nastavení geometrie, smíšená kola nebo 29", laditelný průběh pružení a další.

GENIE-Jízda na kouzelném koberci: Největší inovací na kole Stumpjumper 15 je GENIE. Tato patentovaná technologie vzduchového pružení, kterou jsme vynalezli, plní tři přání každého trailového jezdce: pocit a kontrolu nad vozem jako u vinuté pružiny, lepší prevenci propadnutí od spodku než u standardního vzduchového pružení a laditelnou "platformu" pro hravý pocit.

ILUMINUJÍCÍ GENIE: GENIE kombinuje lineární pružicí sílu vinuté pružiny, která zlepšuje kontrolu nad jízdou v "zóně nárazů", s progresivní pružicí silou vzduchové pružiny na konci zdvihu, aby se zabránilo vyjetí z kola. Skutečně se jedná o to nejlepší z obou světů - vinuté i vzduchové - s možností dodatečného vyladění. Rozlučte se s kompromisy a přivítejte budoucnost jízdy.

CO BUMP?: Díky 16,3 % lepšímu řízení rázové síly než u tradičních vzduchových tlumičů se Stumpy 15 chová jako kolo s větším zdvihem. Například model Stumpjumper 15 (se zdvihem zadního kola 145 mm) a náš model Enduro (se zdvihem 170 mm) využívají k pohlcení rázové síly 1080 N zdvih 101 mm.

TRACTION GALORE: Rozsáhlé testy v terénu prokázaly, že Stumpjumper 15 s technologií GENIE poskytuje o 57 % lepší trakci než standardní tlumiče se vzduchovým odpružením, protože technologie GENIE poskytuje pružný výkon podobný vinutí, který udržuje kolo v kontaktu se zemí větší procento času než typická vzduchová pružina.

SBOHEM, SBOHEM, PROPADY NA SPODKU: O 39 % méně prokluzů než u standardní vzduchové pružiny. Při velkých nárazech můžete těžit ze stoupající rychlosti v posledních 30 % zdvihu GENIE. Díky této dvoustupňové, výrazné rychlosti stoupání snižuje systém GENIE četnost a závažnost bottom-outů.

VYBROUŠENÁ GEOMETRIE: Geometrie tohoto kola poskytuje schopnost velkého kola, když ji potřebujete, hbitost v úzkých úsecích a živé, efektivní stoupání. Velkorysý kokpit vás soustředí na kolo a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký spodní držák, volný úhel hlavové trubky a optimalizovaný posun vidlice zajišťují stabilitu v terénu.

NOSIT VŠECHNO: SWAT 4.0 na Stumpjumperu 15 zvyšuje úroveň úložného prostoru na spodní rámové trubce, což je inovace, kterou jsme zavedli jako první. Jedná se o nejplynulejší ovládání, nejodolnější proti povětrnostním vlivům a systém pro zapuštěnou montáž.

VÍCE NEŽ VY: Naše celoodpružená kola jsou konstruována tak, aby byla neúnavná, navržena tak, aby vydržela roky náročné jízdy, a podpořena nejlepší podporou a pojistkami, které vás udrží na trailu. Naše bezkonkurenční doživotní výměna ložisek čepů odpružení původnímu majiteli bez dotazů je jen jedním ze způsobů, jak se o vás staráme.

  • Lehký karbonový podvozek FACT 11m a zadní stavba
  • Ride Dynamics vyladěný systém FOX FLOAT Performance Elite s technologií tlumičů Specialized GENIE.
  • Vysoce nastavitelný dvoupolohový otevřený a pevný režim s třípolohovým nastavovačem komprese v otevřeném režimu.
  • Podpůrná a vyladěná vidlice FOX FLOAT 36 Performance Elite s tlumičem GRIP X2.
  • Silná a spolehlivá kola Roval Traverse, náboj DT Swiss 370
  • Hladký a přesný pohon SRAM GX Eagle T-Type AXS
  • Výkonné a spolehlivé 4pístkové brzdy SRAM Maven Bronze
  • Nastavitelný zdvih s kapkovitým sloupkem PNW LOAM
  • Doživotní výměna ložisek čepů odpružení pro původního majitele
  • Kompatibilní pouze s elektronickými sadami řazení

Technická specifikace:

Rámová sada
Rám: FACT 11m carbon chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal brake and dropper cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
SWAT: SWAT 4.0 internal downtube storage
Sedlová objímka: Alloy, 38.6mm

Odpružení
Zadní tlumič: FOX FLOAT Performance Elite with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
Vidlice: FOX FLOAT 36 Performance Elite, GRIP X2 damper, HS and LS rebound and compression adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel

Kokpit
Sedlovka: PNW Loam Dropper, tool-less travel adjust, Range lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 200mm
Představec: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Sedlo: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm
Řidítka: Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
Gripy: Deity Lockjaw

Brzdy
Přední brzda: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm HS2 Rotor
Zadní brzda: SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S2: 180mm, S3-S6: 200mm HS2 Rotor

Pohon
Řazení: SRAM AXS POD Controller

Přehazovačka: SRAM GX Eagle Transmission Derailleur
Kazeta: SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
Řetěz: SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
Kazeta: SRAM GX Eagle Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm
Středové složení: SRAM DUB, BSA 73mm Wide, Threaded

Zapletená kola a pláště
Ráfky: Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29, Rear: S1-S2: 27.5, S3- S6: 29
Přední náboj: DT Swiss 370, 15x110mm, 28h
Zadní náboj: DT Swiss 370, 12x148mm, 28h
Dráty: Sapim Force
Přední plášť: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Zadní plášť: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, S1-S2: 27.5x2.3, S3- S6: 29x2.3"
Duše: Standard, Presta valve

Váha: 14.47kg / S4

mceclip0-1029

Geometrie 

S1 S2 S3 S4 S5 S6
Délka klik 165mm 165mm 165mm 170mm 170mm 170mm
Šířka řídítek 780mm 780mm 800mm 800mm 800mm 800mm
Délka představce 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm 40mm
Šířka sedla 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Délka sedlovky 125mm 150mm 170mm 200mm 200mm 200mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 608mm 618mm 627mm 640mm 654mm 667mm
Dosah 400mm 425mm 450mm 475mm 500mm 530mm
Headtube Length 95mm 100mm 110mm 125mm 140mm 155mm
Headtube Angle 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5° 64.5°
Výška středového složení 334mm 337mm 337mm 337mm 337mm 337mm
BB Drop 41mm 38mm 38mm 38mm 38mm 38mm
Stopa kola (27,5 střed) 129mm 130mm 130mm 130mm 130mm 130mm
Délka vidlice (celá) 551mm 561mm 561mm 561mm 561mm 561mm
Vyosení vidlice (offset) 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 720mm 751mm 780mm 812mm 843mm 879mm
Délka řetězové vzpěry 430mm 432mm 435mm 435mm 445mm 445mm
Rozvor 1149mm 1181mm 1213mm 1244mm 1285mm 1322mm
Top-tube Length (horizontal) 541mm 573mm 595mm 624mm 647mm 677mm
Výška rámu v rozkroku 738mm 751mm 745mm 745mm 745mm 751mm
Délka sedlové trubky 385mm 385mm 405mm 425mm 445mm 465mm
Úhel sedlové trubky 78° 77° 77° 76.5° 76.5° 76.5°
Saddle Height for Effective ST Angle 645mm 690mm 735mm 780mm 825mm 870mm
Max Seatpost Insertion 245mm 245mm 255mm 255mm 285mm 285mm
Min Seatpost Insertion 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: