Popis
Myslet Nejrychleji: Epic World Cup je nejrychlejší závodní horské XC kolo na světě na hladkých až středně těžkých technických tratích, díky bezkonkurenční kombinaci účinnosti, kontroly a nízké hmotnosti. Nejlépe to vystihl světový šampion Christopher Blevins: "Tahle věc mi dává všechno, co bych mohl chtít od hardtailu, a navíc kontrolu a schopnosti plného odpružení." K vytvoření tohoto rychlostního stroje stačil zcela integrovaný vývojový přístup, vývoj nového unikátního tlumiče a čtyři desetiletí zkušeností s vítězstvím v závodech.
- Referenční rám: Náš tým konstruktérů stanovil a dosáhl nových standardů v oblasti torzní tuhosti a tuhosti BB, aby zajistil maximální rychlost díky účinnému přenosu výkonu a přesnému řízení. Tento výkon vyžadoval integrovaný vývojový přístup, který spojil konstrukčně vynikající dvojité diamantové uspořádání s tlumičem uloženým uvnitř horní trubky. A na konec přidejte nejdokonalejší uspořádáním karbonových vrstev v historii Specialized.
- Šokující rychlost: Tým Specialized Ride Dynamics vymyslel a vynalezl pro model Epic WC revoluční technologii tlumiče, která jezdci poskytuje účinnost a rychlou odezvu hardtailu PLUS kontrolu, schopnosti a udržení rychlosti plného odpružení - to vše s jednoduchým nastavením. Tlumič SID Deluxe WCID, vyvinutý společně s firmou RockShox, využívá unikátní nezávisle nastavitelné pozitivní a negativní vzduchové pružiny, které zajišťují vyhledávanou "odezvu" hardtailu v kombinaci s poddajností při jízdě v terénu a možností snadno přizpůsobit nastavení pro konkrétní trať nebo vyladit podle preferencí a pocitů jezdce. Nastavte ho napevno a pojede jako hardtail, nebo ho otevřete a získáte kolo, který bude drtit překážky. Nejste však omezeni jen na "otevřené a zavřené", jednoduchá povaha jeho nastavení umožňuje jezdci nastavit na spektru od pevného po měkké.
- Nad rámec kategorie: 75 mm zadního zdvihu kola Epic World Cup zajišťuje kontrolu a schopnosti kola jako modely s mnohem vyšším zdvihem. Protože je navrženo pro jízdu na horní hranici zdvihu nebo blízko ní, poskytuje stejný pozitivní zdvih jako kolo se 100mm zdvihem a 25 % sagem. Pro další optimalizaci výkonu odpružení vyladil tým Specialized Ride Dynamics poměrně plochý průběh křivky vzduchové pružiny ve středním zdvihu, aby zvládala většinu rázových sil jako kolo s vyšším zdvihem. Zakázkový Mega Jounce Bumper je díky svým velkým rozměrům "první v oboru" a hraje klíčovou roli při hladkém zvládání dopadu na doraz při největších skocích.
- Nezbláznili jsme se? Tak trochu: Zatímco nový a přelomový tlumič SID Deluxe WCID poskytuje jedinečnou kombinaci podpory a poddajnosti v zadní části, BRAIN ve vidlici je stále naživu. Její technologie Position-Sensitive umožňuje jezdci až 15mm sag pro vyváženou jízdu, poskytuje pružnou poddajnost na malých nerovnostech a pevnou platformu pro šlapání bez nutnosti dálkového zamykání nebo mačkání páček.
Kokpit
SEDLO
Body Geometry Power Expert
ŘÍDÍTKA
S-Works Carbon XC Mini Rise, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 760mm, 31.8mm
SEDLOVKA
Roval Control SL carbon seatpost, Two-bolt clamp, 0mm offset, 415/370mm x 30.9
PŘEDSTAVEC
Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt
OMOTÁVKA
Specialized Trail Grips
Zapletená kola
ZADNÍ NÁBOJ
DT Swiss 350 straight-pull, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull
VÝPLET
DT Swiss Competition Race Straight-pull
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
ZADNÍ PLÁŠŤ
Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
RÁFKY
Roval Control, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h
DUŠE
Specialized Turbo Tube
PŘEDNÍ NÁBOJ
DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull
Rámová sada
RÁM
Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel
OBJÍMKA
Specialized Alloy 34.9, Steel Bolt
SWAT
SWAT EMT Cage-Mount Tool
Pohon
ŘAZENÍ
SRAM POD AXS controller
STŘED
SRAM DUB Threaded Wide
ŘETĚZ
SRAM XO Eagle
PŘEHAZOVAČKA
SRAM X0 Eagle Transmission
KLIKY
SRAM XO Eagle, Quarq Spindle power meter, DUB, 170/175mm, 34t
KAZETA
SRAM XS 1295, 12 speed, 10-52
PŘEVODNÍKY
Alloy, 34t
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Level Silver, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor
ZADNÍ BRZDA
SRAM Level Silver, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor
Odpružení
VIDLICE
RockShox SID SL ULTIMATE BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel
ZADNÍ TLUMIČ
RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
Délka klik | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm |
Délka představce | 60mm | 70mm | 70mm | 70mm |
Šířka sedla | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 370mm | 415mm | 415mm | 415mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 600mm | 600mm | 614mm | 628mm |
Dosah | 415mm | 440mm | 465mm | 490mm |
Délka hlavové trubky | 93mm | 95mm | 110mm | 125mm |
Úhel hlavové trubky | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° |
Výška středového složení | 313mm | 313mm | 313mm | 313mm |
BB Drop | 58mm | 57mm | 57mm | 57mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 113mm | 113mm | 113mm | 113mm |
Délka celé vidlice | 516mm | 516mm | 516mm | 516mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 701mm | 726mm | 757mm | 788mm |
Délka řetězové vzpěry | 430mm | 430mm | 430mm | 430mm |
Rozvor | 1124mm | 1150mm | 1181mm | 1212mm |
Výška rámu v rozkroku | 761mm | 764mm | 774mm | 786mm |
Délka sedlové trubky | 395mm | 410mm | 450mm | 500mm |
Úhel sedlové trubky | 74.5° | 74.5° | 74.5° | 74.5° |
Délka horní trubky, horizontální | 581mm | 612mm | 641mm | 670mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.