Garantujeme doručení do Vánoc při objednání do 19.12.2024. Nevhodné dárky bude možno vrátit do 15.1.2025. Mezi svátky bude otevřeno, viz banner níže.
Akce Extra -7 %: kód VANOCE7 Efekt lupa
  • 1 z 7
 

Celoodpružené horské kolo Specialized Epic WC Expert 2023 Satin Carbon / White Pearl

 

Horské kolo Epic World Cup je nejrychlejší závodní horské kolo na světě.

Běžná cena 175 000 Kč
Ušetříte 36 001 Kč (–20 %)
138 999 Kč
114 875 Kč bez DPH
Značka Specialized
Kategorie Celoodpružená horská kola
Záruka doživotní na rám
Zvolte variantu
Celoodpružené horské kolo Specialized Epic WC Expert 2023 Barva kola: Satin Carbon / White Pearl
Velikost kola: M
Modelový rok: 2023
Skladem 175 000 Kč 138 999 Kč
114 875 Kč bez DPH
   
Celoodpružené horské kolo Specialized Epic WC Expert 2023 Barva kola: Satin Carbon / White Pearl
Velikost kola: L
Modelový rok: 2023
Skladem 175 000 Kč 138 999 Kč
114 875 Kč bez DPH
   
 

NEJRYCHLEJŠÍ MYŠLENKA: Horské kolo Epic World Cup je nejrychlejší závodní horské kolo na světě pro hladké a středně technické tratě díky jeho bezkonkurenční kombinaci efektivity, kontroly a lehkosti. Světový šampion Christopher Blevins to vyjádřil nejlépe: "Tento stroj mi poskytuje vše, co od hardtailu očekávám, plus kontrolu a schopnost plnohodnotné odpružení." K vytvoření tohoto rychlostního stroje bylo potřeba zcela integrovaného vývojového přístupu, vynalezení revolučního nového tlumiče a čtyři desetiletí zkušeností s vítěznými off-roadovými závody.

REFERENČNÍ RÁM: Abychom dosáhli maximální rychlosti prostřednictvím nemilosrdně efektivního přenosu energie a precizního ovládání, naši inženýři stanovili a dosáhli nových standardů v torsiální tuhosti a tuhosti středového složení. Tato skutečnost vyžadovala integrovaný vývojový přístup, který spojil konstrukčně nadřazenou dvojitou diamantovou konstrukci s tlumičem uvnitř horní trubky a dokončil nejsofistikovanějším kompozitním složením v historii značky Specialized.

ŠOKUJÍCÍ RYCHLOST: Tým Specialized Ride Dynamics vymyslel a vynalezl revoluční tlumičovou technologii pro Epic World Cup, která poskytuje jezdci efektivitu a rychlou odezvu hardtailu ALE i kontrolu, schopnost odpružení a udržování momentu plnohodnotného odpružení – a to vše s jednoduchým nastavením. Spoluvytvořený společností RockShox, tlumič SID Deluxe WCID využívá unikátní nezávisle nastavitelné pozitivní a negativní vzduchové pružiny, aby poskytl požadovanou "přitažlivost" hardtailu, kombinovanou s odpudivou schopností odpružení terénu a schopností snadno personalizovat nastavení pro konkrétní trať nebo doladit podle preference jezdce. Nastavte jej pevně a pojede jako hardtail nebo ho otevřete a máte kolo schopné pohltit nerovnosti. Ale nejste omezeni pouze na "otevřeno a zavřeno", jednoduchá povaha jeho nastavení umožňuje jezdci nastavit si spektrum od pevného po měkké odpružení.

PŘESAHUJÍCÍ SVOU KATEGORII: 75 mm zadního zdvihu Epic World Cup poskytuje ovládání a schopnosti mnohem delšího závodního kola. Protože je navržen tak, aby byl ježděný na hranici svých možností nebo těsně pod ní, nabízí stejný pozitivní zdvih jako kolo se zdvihem 100 mm nastavené s 25% proniknutím. Aby byla dále optimalizována výkonnost odpružení, tým Specialized Ride Dynamics naladil pružnost ve středním zdvihu, aby zvládl většinu nárazových sil jako kolo se zdvihem delším. Díky své velké velikosti je speciální odpružovací nárazník Mega Jounce Bumper „prvním průmyslem“ a hraje zásadní roli při plynulém zvládání dosažení dna při největších nárazech.

ZBLÁZNILI JSME SE? TAK TROCHU: Zatímco nový a průlomový tlumič SID Deluxe WCID poskytuje jedinečnou kombinaci podpory a pružnosti vzadu, systém BRAIN stále žije a má se dobře vpředu ve vidlici. Jeho technologie pozicové citlivosti umožňuje jezdcům proniknout do vidlice o 15 mm pro vyváženou jízdu, poskytující jemnou reakci na malé nerovnosti a pevnou plošinu pro šlapání bez potřeby dálkového zamykání nebo páček na přepínání.

KONEC HRY S VÁHOU: S hmotností rámu pouhých 1915 gramů (natřený s tlumičem a veškerým příslušenstvím) Epic World Cup poráží nejlehčí konkurenty. To se překládá do rychlejší akcelerace, účinnějšího stoupání a agilnějšího ovládání. A to všechno se sčítá v rychlosti. Dosáhli jsme pernaté váhy a obrovské tuhosti Epic WC tím, že jsme aplikovali to, co jsme se naučili během vývoje našeho modelu Aethos, nejlehčího sériově vyráběného silničního rámu vůbec, konkrétně pokročilé složení kompozitních materiálů a tvarů trubek.

  • Zcela nový rám Epic World Cup je vybaven technologií zavěšení vyvinutou Ride Dynamics a 75 mm optimalizovaného zdvihu zadního kola. Díky své tlumičové technologii nabízí Epic World Cup nepřekonatelnou účinnost šlapání a je připraven na nejhrubší sjezdy, které na něj můžete vrhnout - žádné zamykací spínače nejsou potřeba. Řazení SRAM GX staví na tom, co nejlepší jezdci potřebují v oblasti výkonu při řazení a robustnosti, což ji činí dokonale vyhovující pro brutální požadavky moderního cross country závodění.
  • Zcela nová vidlice SID SL BRAIN poskytuje 110 mm tlumení nárazů a současně vnímá vstupy z povrchu nebo jezdce, aby zajistila maximální účinnost.
  • Sestupující z dlouhého světového poháru, ručně stavěné karbonové kola Roval Control mají moderní ráfek bez háčku s vnitřní šířkou 29 mm, což maximalizuje pevnost, kvalitu jízdy a odolnost, přičemž se váha udržuje na minimu.

Přečtěte si také náš článek o novém Epicu World Cup.

Technické specifikace

 

COCKPIT

Saddle

Body Geometry Power Sport, steel rails

Handlebars

Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp

SeatPost

Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm

Tape

Specialized Trail Grips

Stem

Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise

WHEELS

Rear Hub

DT Swiss 350, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull

Spokes

DT Swiss Competition Race Straight-pull

Front Tire

Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35

Rims

Roval Control Carbon, offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h

Front Hub

DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull

Rear Tire

Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35

Inner Tubes

Specialized Turbo Tube

FRAMESET

Frame

Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel

Seat Binder

Specialized Alloy 34.9, Steel Bolt

DRIVETRAIN

Shift Levers

SRAM POD AXS controller

Chain

SRAM GX Eagle

Cassette

SRAM XS 1275, 12 speed, 10-52t

Bottom Bracket

SRAM DUB Threaded Wide

Crankset

SRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm, 34t

Rear Derailleur

SRAM GX Eagle Transmission

Chainrings

Alloy, 34t

BRAKES

Front Brake

SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor

Rear Brake

SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor

SUSPENSION

Fork

RockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel

Rear Shock

RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm

ACCESSORIES

SWAT

SWAT EMT Cage-Mount Tool

WEIGHT

10,5kg (M)

* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.

Geometrie

 
XS S M L XL
Délka klik 165mm 170mm 170mm 175mm 175mm
Šířka řídítek 750mm 750mm 750mm 750mm 750mm
Délka představce 60mm 60mm 70mm 70mm 70mm
Šířka sedla 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm
Délka sedlovky 370mm 370mm 420mm 420mm 420mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 603mm 600mm 600mm 614mm 628mm
Dosah 380mm 415mm 440mm 465mm 490mm
Délka hlavové trubky 93mm 93mm 95mm 110mm 125mm
Úhel hlavové trubky 66.5° 66.5° 66.5° 66.5° 66.5°
Výška středového složení 309mm 313mm 313mm 313mm 313mm
BB Drop 61mm 58mm 57mm 57mm 57mm
Stopa kola (27,5 střed) 113mm 113mm 113mm 113mm 113mm
Délka celé vidlice 516mm 516mm 516mm 516mm 516mm
Vyosení vidlice (offset) 44mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 665mm 701mm 726mm 757mm 788mm
Délka řetězové vzpěry 430mm 430mm 430mm 430mm 430mm
Rozvor 1089mm 1124mm 1150mm 1181mm 1212mm
Výška rámu v rozkroku 738mm 761mm 764mm 774mm 786mm
Délka sedlové trubky 392mm 395mm 410mm 450mm 500mm
Úhel sedlové trubky 74.5° 74.5° 74.5° 74.5° 74.5°
Délka horní trubky, horizontální 541mm 581mm 612mm 641mm 670mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: