Popis
A přestože Epic EVO nikdy neodmítne startovní číslo, je dobře obeznámen s tím, že další hřebenovka je také perfektní cílová rovinka, a nabízí neuvěřitelnou kombinaci efektivity šlapání a působivých schopností krotit traily, abyste se tam dostali rychleji.
Ačkoli je u modelu Epic EVO zdánlivě skromný nárůst zdvihu odpružení o 20 milimetrů vpředu oproti jeho stájovému kolegovi Epic a jen o 10 milimetrů vzadu, pracovali jsme přesčas, abychom se zajistili, že byl implementován způsobem, který vás donutí říct "Ty jo!", jakmile se dostanete na první úsek singletracku.
Nová kinematika odpružení EVO, pečlivě navržená tak, aby si zachovala co nejvíce z účinnosti modelu Epic, která je standardem, spolupracuje s naším vyladěním tlumiče Rx XC a zajišťuje, že budete schopni využít každý centimetr zdvihu na maximum, přičemž stále nabízí zvýšenou charakteristiku proti kývání pro lepší efektivitu šlapání.
Model Epic EVO se nyní může pochlubit nejschopnější iterací naší progresivní XC geometrie, která kdy byla použita u modelů Epic. Je také všestrannější než kdykoli předtím díky nové zadní stavbě vybavené přehazovačkou, která jezdcům umožňuje nastavit úhel hlavové trubky a výšku středového složení a snadno tak přizpůsobit jízdní vlastnosti modelu Epic EVO.
Lehký karbonový rám Epic EVO FACT 11m je vybaven výkonnými komponenty SRAM a odpružením RockShox, což je sestava šitá na míru tomu, aby kilometry mizely rychleji než kdykoli předtím.
- Flip It To Rip It: Vylaďte jízdu karbonového rámu FACT 12m Epic EVO tak, aby odpovídal vašim preferovaným jízdním vlastnostem, s jednoduchostí překlopení čipu, který umožňuje jezdcům zvýšit úhel hlavové trubky EVO o půl stupně a zároveň zvýšit výšku středového složení o 10 milimetrů .
- Vidlice Reba RL rozdává zdvih s pevnou rukou díky tlumiči Motion Control od RockShoxu a jednoduchost nastavení SoloAir dělá z naladění hračku.
- Pohon NX Eagle společnosti SRAM je měřítkem pro cenově dostupný vysoký výkon, který poskytuje ostré řazení a masivní 450% řadicí rozsah.
Geometrie
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
Délka klik | 170mm | 175mm | 175mm | 175mm |
Délka sedlovky | 125mm | 125mm | 150mm | 150mm |
Šířka řídítek | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm |
Délka představce | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm |
Šířka sedla | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 593mm | 597mm | 611mm | 629mm |
Dosah | 406mm | 436mm | 460mm | 485mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 100mm | 115mm | 135mm |
Úhel hlavové trubky | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° |
Výška středového složení | 336mm | 336mm | 336mm | 336mm |
BB Drop | 36mm | 36mm | 36mm | 36mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 114mm | 114mm | 114mm | 114mm |
Délka celé vidlice | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 697mm | 729mm | 759mm | 792mm |
Délka řetězové vzpěry | 438mm | 438mm | 438mm | 438mm |
Rozvor | 1132mm | 1164mm | 1194mm | 1227mm |
Výška rámu v rozkroku | 779mm | 781mm | 793mm | 804mm |
Délka sedlové trubky | 400mm | 430mm | 470mm | 520mm |
Úhel sedlové trubky | 74.8° | 74.5° | 74.5° | 74.5° |
Délka horní trubky, horizontální | 567mm | 602mm | 629mm | 659mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.