Popis
Zcela nový Epic 8 rozvíjí vzorec nejrychlejšího horského kola díky integraci schopností, efektivity a nízké hmotnosti. Moderní XC tratě vyžadují každým dnem více a více schopností. Přichází Epic 8. Díky vylepšené kinematice je to nejefektivnějši kolo, jaké jsme kdy testovali, kde tlumiče s vlastním naladěním pohltí každou nerovnost.
,,Pokud jste XC závodník nebo upřednostňujete při jízdě maximální rychlost, Epic 8 je kolo pro vás."
Nepřekonatelné schopnosti: Nejschopnější 120mm horské kolo na světě. Budete ohromeni tím, jak progresivní geometrie kola Epic 8 poskytuje schopnost jízdy v technickém terénu spolu s rychlým a efektivním stoupáním a akcelerací. Absurdní boční a torzní tuhost rámu se projevuje také na velmi přesném ovládání.
Jaké nerovnosti?: V porovnání s předchozí generací absorbuje nový Epic o 12 % více sil při nárazech a vibracích než předchozí generace, takže budete méně unavení a můžete do toho stále tlačit, zatímco ostatní budou trpět.
Dynamika jízdy vyladěna: Náš tým Ride Dynamics vyvinul pro nový tlumič Epic 8 vlastní nastavení. Naše jedinečná charakteristika tlumení předepsaná lidmi z Ride Dynamics holisticky zvyšuje zážitek z jízdy. Vyladěním tlumičů spolu s pákovými poměry rámu a novou kinematikou jsme schopni dodat kolo, které jezdí lépe a lépe.
Biomechanická efektivita: Optimalizací kinematiky odpružení snížil tým Specialized Ride Dynamics neefektivní pohupování způsobené šlapáním o 20 %, přičemž zachoval aktivní odpružení pro efektivní řízení rázové síly, abyste zůstali v nejefektivnější poloze při šlapání. Je to nejefektivnější horské kolo s odpružením, které jsme kdy testovali.
Více i méně: U modelu Epic 8 jsme neutratili ani gram navíc, abychom z rámu získali mega schopnosti. Všechny modely jsou nyní vybaveny systémem SWAT 4.0, který unese všechny vaše trailové nezbytnosti. Má také integrovanou zarážku řízení, která zabrání všudypřítomnému šrámu na horní rámové trubce při prvním pádu a protáčení řídítek. Ve skutečnosti zhubla nová rámová sada S-Works Epic 8 o 76 gramů a přitom se může pochubit těmito doplňky.
- Nejschopnější 120mm kolo na planetě. O 12 % lepší absorpce nárazů a o 20 % menší pohupování při šlapání
- Brzdy SRAM Level Bronze Stealth 4-Piston nabízejí výkonné brzdění do terénu v závodním systému
- Spolehlivá a odolná 12rychlostní elektronická sada SRAM S1000 Eagle
- Lehká a odolná kola Specialized z lehké slitiny
- Ride Dynamics vyvinul RockShox SIDLuxe Select+ tlumič a vidlici SID Select
- Na míru vyladěný tlumič má 3 jedinečná nastavení tlumící části
- SWAT 4.0 ve spodní trubce pro přepravu trailových potřeb
Specifikace:
- SEDLO
- Body Geometry Power Sport, steel rails
- SEDLOVKA
- X-Fusion Manic, 30.9, 125/150/170 Travel, 0mm offset
- GRIPY
- SRAM Slip on with Twist-Loc
- ŘÍDÍTKA
- Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp
- PŘEDSTAVEC
- Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
- RÁM
- FACT 11m Carbon, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, SWAT downtube storage, threaded BB, 12x148mm UDH compatible rear dropout, internal cable routing, 120mm of travel
- OBJÍMKA
- Specialized Alloy, 34.9, Steel bolt
- VIDLICE
- RockShox SID Select, Ride Dynamics developed 3 position, TwistLoc remote adjust, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 120mm Travel
- ZADNÍ TLUMIČ
- RockShox SIDLuxe Select+, Ride Dynamics developed 3 position, TwistLoc remote adjust, Solo Air, 190x45mm
- PŘEDNÍ BRZDA
- SRAM Level Bronze Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm rotor
- ZADNÍ BRZDA
- SRAM Level Bronze Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 160mm rotor
- ŘAZENÍ
- Sram AXS POD Controller
- ŘETĚZ
- SRAM GX Transmission
- KAZETA
- SRAM XS 1270 Transmission, 10-52t
- STŘED
- SRAM DUB Threaded Wide
- KLIKY
- SRAM S1000 Eagle, DUB, 165/170/175mm, 34T
- PŘEHAZOVAČKA
- SRAM S-1000 Eagle Transmission
- VÝPLET
- DT Swiss Industry
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ
- Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35
- RÁFKY
- Specialized Alloy 29, 28mm internal width, tubeless
- ZADNÍ PLÁŠŤ
- Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
- Hmotnost
- 11.89kg
-
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm | 750mm |
Délka představce | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 150mm | 170mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 603mm | 597mm | 598mm | 610mm | 628mm |
Reach (low) | 390mm | 420mm | 450mm | 475mm | 500mm |
Délka hlavové trubky | 92mm | 92mm | 95mm | 110mm | 130mm |
Head Tube Angle (low) | 65.9° | 65.9° | 65.9° | 65.9° | 65.9° |
Head Tube Angle (high) | 66.4° | 66.4° | 66.4° | 66.4° | 66.4° |
BB Height (low) | 318mm | 324mm | 326mm | 328mm | 328mm |
BB Height (high) | 323mm | 329mm | 331mm | 333mm | 333mm |
BB Drop (low) | 52mm | 46mm | 44mm | 42mm | 42mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 117mm | 117mm | 117mm | 117mm | 117mm |
Délka celé vidlice | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 687mm | 716mm | 747mm | 778mm | 811mm |
Délka řetězové vzpěry | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm |
Rozvor | 1117mm | 1147mm | 1179mm | 1210mm | 1243mm |
Výška rámu v rozkroku | 748mm | 755mm | 760mm | 769mm | 774mm |
Délka sedlové trubky | 370mm | 390mm | 410mm | 450mm | 500mm |
Úhel sedlové trubky | 76.5° | 76° | 75.5° | 75.5° | 75.5° |
Délka horní trubky, horizontální | 535mm | 569mm | 605mm | 633mm | 662mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.