Popis
Nejlehčí a nejrychlejší celoodpružené hliníkové kolo na světě. Zcela nový Chisel, který je o 18,4 % lehčí než nejbližší konkurent a sdílí geometrii a kinematiku z našeho horského kola Epic 8 připraveného pro Světový pohár. Chisel poskytuje výkon, který můžete cítit – ať už závodíte „mezi páskami“ nebo zdoláváte sólo horká kola na místních stezky.
SPEED METAL
Díky D'Aluisio Smartweld se Chisel může pochlubit nejlehčí hliníkovou XC rámovou sadou ve své třídě. Každá vysoce manipulovaná rámová trubka se vyznačuje plynule se měnícími tloušťkami stěn a tvarováním, které poskytují tuhost tam, kde ji potřebujete - pro efektivitu - a hladkou jízdu tam, kde ji chcete - pro pohodlí a optimální ovládání.
BEZKONKURENČNÍ SCHOPNOSTI
Díky 110 mm vyladěnému odpružení Ride Dynamics lze vysoce výkonný rodokmen Chisel vysledovat přímo k Epic 8, našemu závodnímu stroji Světového poháru. DNA z pokročilé kinematiky odpružení Epic 8, vyladěné odpružení Ride Dynamics a progresivní geometrie vybroušené na technických tratích Světového poháru, to vše lze nalézt v Chiselu a díky čemuž je více než schopný zvládnout různorodý terén s jistotou a rychlostí.
NEUVĚŘITELNÁ EFEKTIVITA
Chisel je nejúčinnější šlapací kolo ve své třídě díky využití geometrie a kinematiky, které byly součástí naší platformy Epic 8 pro závody Světového poháru. Strmá sedlová trubka umístí jezdce do optimální polohy šlapání. Vyladěný anti-squat snižuje pohupování při šlapání. Dejte to dohromady a Chisel převede každý watt aplikovaný na pedály do maximálního pohybu vpřed.
HLADŠÍ JE RYCHLEJŠÍ
Zkonstruovali jsme zadní část s pružnou vzpěrou pro nejlepší výkon odpružení ve své třídě a zároveň eliminovali nadbytečnou hmotnost a údržbu spojenou s čepy vyžadovanými v tradičním designu. Rozsáhlé terénní a laboratorní testy, které jsou běžnější na karbonových kolech, dokazují, že Chisel dosáhl nemožného – účinnosti, kontroly a nízké hmotnosti konstrukce pružné vzpěry v pokročilé slitině.
HYDROFORMOVANÁ SLITINA
Chisel šetří materiál a hmotnost navíc díky jednodílné hydroformované sedlové trubce, která integruje čep sedlové trubky, hlavní čep a skořepinu středu. Na tradičnějším kole je sedlová trubka obvykle jen "trubka" s čepy a navařenými skořepinami středu.
- Rám - D'Alusio Smartweld, Flip chip pro nastavení geometrie.
- Odpružení vpředu zajišťuje vidlice Recon 120 mm od společnosti RockShox s tlumičem Motion Control Damper.
- Zadní tlumič Ride Dynamics Tuned X-Fusion
- Sedlovka TranzX dropper post nabízí plynule nastavitelný zdvih díky elegantní páčce. Má bezproblémové ovládání.
- 12rychlostní pohon SRAM NX Eagle
HMOTNOST
- 13.87kg (M)
TABULKA VELIKOSTÍ
- RÁM
- Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry,
- 110mm travel, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible
- OBJÍMKA
- Specialized Alloy, 34.9mm
- ZADNÍ TLUMIČ
- X-Fusion PRO-02, 190x40mm, Ride Dynamics Tuned, Rebound adjust, Compression Adjust
- VIDLICE
- Rockshox Recon Silver RL, 120mm travel, Motion Control damper, 42mm offset, Maxle Stealth, 15x110 thru-axle
- SEDLO
- Body Geometry Power Sport, steel rails, 143/155mm
- ŘÍDÍTKA
- Specialized Alloy, 20mm rise, 31.8mm, 760mm wide
- GRIPY
- Specialized Trail Grips
- PŘEDSTAVEC
- Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
- SEDLOVKA
- TranzX Dropper Seatpost, 30.9mm, XS-SM: 100mm, M: 125mm, L-XL: 150mm
- PŘEDNÍ BRZDA
- SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 180mm rotor
- ZADNÍ BRZDA
- SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 160mm rotor
- KLIKY
- SRAM SX Eagle, Powerspline, 32t chainring, 165/170/175mm
- PŘEHAZOVAČKA
- SRAM NX Eagle, 12-speed
- KAZETA
- SRAM PG-1210 Eagle 11-50t
- STŘED
- SRAM Powerspline BSA
- ŘETĚZ
- SRAM SX Eagle, 12-speed
- ŘAZENÍ
- SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
- PŘEVODNÍKY
- 32t
- ZADNÍ NÁBOJ
- Specialized alloy, disc, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h
- ZADNÍ PLÁŠŤ
- Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ
- Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
- RÁFKY
- Specialized Alloy, Tubeless ready, 27mm inner width, disc, 28h
- DUŠE
- Standard 40mm PV 29x1.75-2.4
- PŘEDNÍ NÁBOJ
- Specialized alloy front hub, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
- VÝPLET
- Stainless, 14g
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
GEOMETRIE
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm |
Délka představce | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 357mm | 412mm | 412mm | 459mm | 459mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 602.3mm | 593mm | 606mm | 620mm | 629mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 682mm | 706mm | 742mm | 773mm | 802mm |
Dosah | 390mm | 415mm | 445mm | 470mm | 495mm |
Délka řetězové vzpěry | 437mm | 437mm | 437mm | 437mm | 437mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 95mm | 110mm | 125mm | 135mm |
Head Tube Angle (low) | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° |
Rozvor | 1115mm | 1141mm | 1177mm | 1208mm | 1237mm |
Výška rámu v rozkroku | 756mm | 777mm | 777mm | 787mm | 790mm |
BB Height (low) | 326mm | 336mm | 336mm | 336mm | 336mm |
Délka sedlové trubky | 375mm | 392mm | 410mm | 450mm | 500mm |
BB Height (high) | 332mm | 342mm | 342mm | 342mm | 342mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 75.5° | 75.5° | 75.5° | 75.5° |
BB Drop (low) | 46mm | 36mm | 36mm | 36mm | 36mm |
Délka horní trubky, horizontální | 527mm | 565mm | 602mm | 634mm | 664mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 113mm | 113mm | 113mm | 113mm | 113mm |
Délka celé vidlice | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.