Popis
Rám modelu horského celoodpruženého kola Chisel Comp EVO je stále o 18,4 % lehčí než u nejbližšího konkurenta a zároveň má stejnou geometrii a kinematiku jako naše downcountry střela Epic 8 EVO. Opři se do pedálů, pociť tu sílu a užij si downcountry naplno.
KOV RYCHLÝ JAK BLESK: Díky technologii svařování D’Aluisio Smartweld se Chisel Comp EVO může chlubit nejlehčím hliníkovým rámem ve své kategorii. Rámové trubky jsou pečlivě opracované a mají různě silnou tloušťku stěn i promyšlený tvar, díky čemuž je rám tuhý nebo pružný přesně tam, kde je to třeba, tak aby se kolo snadno ovládalo a přitom bylo pohodlné i na dlouhých vyjížďkách.
VŠESTRANNÝ PARŤÁK DO TERÉNU: Chisel EVO je osazený řadou trailových komponentů včetně vidlice se zdvihem 130 mm a hravě si tak poradí i s drsnými kamenitými sjezdy. Rám Chisel Comp EVO má do detailu vychytanou kinematiku a progresivní geometrii, díky které s ním zvládnete nekonečné technické sjezdy rychle a s jistotou.
NESKUTEČNÁ EFEKTIVITA: Co se týká efektivity, nenajde Chisel Comp EVO ve své kategorii soupeře, a to především zásluhou vychytané geometrie a kinematiky, na které stojí náš model Epic 8 EVO. Ušetři energii na sjezdy - v sedle Chisel Comp EVO budeš stoupat jako dým nejen kvůli minimální hmotnosti, ale i díky napřímenější sedlové trubce. Vyladěný anti-squat zabraňuje zbytečnému houpání v zadním tlumiči a zaručuje efektivní přenos síly ve stoupání vstříc dalším zábavným sjezdům.
PLYNULEJŠÍ JE RYCHLEJŠÍ: Rám vyniká pružnými vzpěrami v zadní stavbě, které oproti klasickým celoodpruženým kolům ještě zlepšují odpružení a zároveň šetří hmotnost a potřebu údržby čepů. Díky pružným vzpěrám jde kolo skvěle za pedálem a je lépe ovladatelné v terénu. Pružné vzpěry neboli „flex stays“ většinou najdete spíše u karbonových kol, ale naši odborníci je po důkladném testování v laboratoři i terénu zvládli vykouzlit i na modelu Chisel Comp EVO ze špičkového hliníku.
HYDROFORMOVANÝ HLINÍK: Chisel Comp EVO zvládl shodit hmotnost díky hydroformované sedlové trubce, do které je integrovaný i čep sedlové trubky, hlavní čep pružení a závit na středové složení. Na běžném kole je sedlová trubka většinou pouhá rámová „trubka“ s čepy a středem přivařenými z vnějšku.
-
Hydroformované rámové trubky svařované technologií D’Aluisio Smartweld, nastavitelná geometrie Flip Chip, zdvih 110 mm
-
Vidlice FOX 34 Performance Elite 130 mm s tlumením Grip 2
-
Tlumič Ride Dynamics Tuned FOX FLOAT Performance
-
Přehazovačka SRAM GX Eagle
-
Čtyřpístkové brzdy SRAM G2 RS
Specifikace
STŘED
- SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
- KLIKY
- SRAM X1000 Eagle, DUB 32T
- PŘEHAZOVAČKA
- SRAM GX Eagle, 12-speed
- KAZETA
- SRAM PG-1230 EAGLE 11-50t
- RÁM
- Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, 110mm travel, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible
- OBJÍMKA
- Specialized Alloy, 34.9mm
- VIDLICE
- Fox 34 Performance Elite, Grip2 Damper, Compression adjust, 130mm travel, 44mm offset, 15x110mm
- ZADNÍ TLUMIČ
- Fox Float Performance, Evol LV, Ride Dynamics Tuned, 2-position compression adjust, 190x40mm
- BRZDY
- SRAM G2 RS hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 180mm rotor
- ZADNÍ NÁBOJ
- Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
- PŘEDNÍ NÁBOJ
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- VÝPLET
- DT Swiss Industry
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ
- Specialized Purgatory, GRID Casing, T9 Compound, 29x2.4
- ZADNÍ PLÁŠŤ
- Specialized Ground Control, GRID Casing, T7 Compound, 29x2.35
- RÁFKY
- Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- SEDLOVKA
- X-Fusion Manic, 30.9, 125/150/170 Travel, 0mm offset
- ŘÍDÍTKA
- Specialized Alloy, 20mm rise, 35mm, 760mm wide
- SEDLO
- Body Geometry Power Comp, steel rails
- Hmotnost
- 13.53 kg
Geometrie
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm |
Délka představce | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 100mm | 125mm | 150mm | 170mm | 170mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 606mm | 596mm | 610mm | 624mm | 633mm |
Dosah | 385mm | 410mm | 440mm | 465mm | 490mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 95mm | 110mm | 125mm | 135mm |
Head Tube Angle (low) | 66° | 66° | 66° | 66° | 66° |
Head Tube Angle (high) | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° |
BB Height (low) | 330mm | 339mm | 339mm | 339mm | 339mm |
BB Height (high) | 336mm | 345mm | 345mm | 345mm | 345mm |
BB Drop (low) | 42mm | 33mm | 33mm | 33mm | 33mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 117mm | 117mm | 117mm | 117mm | 117mm |
Délka celé vidlice | 540mm | 540mm | 540mm | 540mm | 540mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 685mm | 709mm | 745mm | 776mm | 805mm |
Délka řetězové vzpěry | 437mm | 437mm | 437mm | 437mm | 437mm |
Rozvor | 1119mm | 1145mm | 1181mm | 1212mm | 1241mm |
Výška rámu v rozkroku | 762mm | 783mm | 783mm | 792mm | 795mm |
Délka sedlové trubky | 375mm | 392mm | 410mm | 450mm | 500mm |
Úhel sedlové trubky | 75° | 75° | 75° | 75° | 75° |
Délka horní trubky, horizontální | 528mm | 566mm | 603mm | 635mm | 665mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.